שינאה זו מיצווה?

שינאה זו מיצווה?

חזון הציונות הוא לביטחון ועצמאות. עיקרה של תורה הוא הבקשה לסור מרע, לעשות טוב ולבקש הסדרה, שהיא יותר נעימה ממלחמה עצובה ולכן עדיפה.

למרבה הצער, הסתה לשינאה גרמה לאומה שכבר מספיק סבלה בעייה ואפילו הובילה לרצח נורא של ראש ממשלה, שזה חטא נורא שהסיט את האומה מנתיבה וחזונה.

ציטוט:

שני ישראלים נעצרו הלילה (שבת) וחמישה נוספים עוכבו בחשד למעורבות בתקרית בה נורה אמש למוות צעיר פלסטיני בן 19 בכפר בורקה שליד רמאללה. לפי משרד הבריאות הפלסטיני, הצעיר, קוסאי מעטאן, נרצח מירי מתנחלים.

מקור במערכת הביטחון אמר כי שני העצורים הם פעילי ימין קיצוני מהמאחז רמת מגרון, ואחד מהם היה דובר של ח”כ מטעם עוצמה יהודית ונחשב ליעד מרכזי של שב”כ. לפי המשטרה, הוא חשוד בשיבוש הליכי חקירה ובהחזקת נשק ללא רישיון.

עד כאן ציטוט.

בעיברית קלה, מי שלא מכבד את המיצווה לבקש שלום ולהימנע מפגיעה מצפצף על עיקרה של תורה, וזה חטא חמור שגם מהווה סכנה שמאיימת על שלום הקהילה.

קישור למאמר בהארץ.קישור למאמר בשם- עונש מוות לטרוריסטים. קישור למאמר בשם- הסתה לשינאה זו בעייה. קישור למאמר בשם- פושעים רומסים את חזון המייסדים. קישור למאמר בשם- נזק לאומי לצורך אישי. קישור למאמר בשם- הפושע מסכן את ביטחון המדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן