הסתה לשינאה זו בעייה

הסתה לשינאה זו בעייה

שוב יש לנו בעייה לאומית קלה, ואוייבינו הזדוניים צוהלים, חוגגים ומנסים לנצל את ההזדמנות כדי לפגוע במדינה. מה לעשות, כנראה שנבחרנו למשימה כשפעם לכאורה קיבלנו את התורה, שמוסר הוא עיקרה.

חשוב להבין שלא כל הגויים והעמלקים הם שמאלנים שוחרי שלום בוגדים או גזענים כוחניים שמצפצפים על חוקים. למעשה, מה שמייחד את שונאינו זה האיבה העזה כלפינו, אפילו שהדבר לגמרי סותר את הרעיונות הנישגבים שמופיעים אצלם בכתובים הקדושים.

ציטוט:

ברחובות מוחים, באינטרנט מסיתים: כך נראית תעשיית השנאה ברשת.

ההפגנות נגד המהפכה המשפטית ממלאות את הרחובות בחצי השנה האחרונה, אך במקביל מתגברת תופעה מטרידה של הסתה ברשת. צוות הכולל נציגי משטרה, פרקליטות ושב”כ כבר פעל להסיר אלפי פרסומים, אך השיח האלים משני הצדדים מזנק וגם גורמים זרים מנסים להשפיע: “כר פורה להסתה”

עד כאן ציטוט.

איך ניתן לזהות רשעים, חוטאים ומזיקים ברשת עם החברים והמתחזים? זה די פשוט, שהרי שינאה לזולת אינה עיקר המסר אצלנו בכתובים.

בעברית קלה, כל מי שמטפח טינה, מלבה שינאה ומעודד איבה לא מתמצא בתורה ועיקרה, וזה רע.

בתורת ישראל כתוב- סור מרע, עשה טוב, בקש שלום ורדפהו. לא מומלץ ליהודים להסית, לפגוע באדם כלשהו ולחסלהו. רק רשעים עברייניים ורודפי מדון מזיקים מתעלמים ממיצוותו הקדושה של השוכן במרומים.
חשוב מאוד לבער את הרע מקירבנו, ודי בקלות ניתן לזהותהו ולחסמהו.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- אבותנו שנו וחוטאים חטאו. קישור למאמר בשם- פושעים רומסים את חזון המייסדים. קישור למאמר בשם- נזק לאומי לצורך אישי. קישור למאמר בשם- הפושע מסכן את ביטחון המדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

3 thoughts on “הסתה לשינאה זו בעייה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן