נזק לאומי לצורך אישי

נזק לאומי לצורך אישי

הנאשם בפלילים גורם לנו נזקים חמורים, וכל זאת במאמץ להחמוק מהרשעה וישיבה מאחורי סורגים.

המון קריאות אזהרה, התרעות רמות ותמרורים מהבהבים לא ממש שיכנעו את הכנופייה לעצור מדהרתה לרמוס את הדמוקרטיה ולדרוס את חוקיה. יש הפרה בוטה של הסדר ניגוד עיניינים? הופרה שבועת אמונים? אז מה? הפושע הסידרתי לא לוקח אחריות אלא מצפצף ומאשים אחרים

ציטוט:

דאגה במערב: ישראל מתרחקת מהאוריינטציה הדמוקרטית שלה.
מהבית הלבן ועד ברלין, בקהילה הבינלאומית דואגים מהנעשה בישראל לאחר ביטול עילת הסבירות. האיחוד האירופי: “יחסינו מבוססים על ערכים דמוקרטיים משותפים, חשוב שהם יישמרו”. בריטניה: “יש להימנע מפילוג ולבנות קונצנזוס”. בגרמניה גינו בחריפות: “מה שממשלת נתניהו עושה יערער את עתיד ישראל”

ציטוט:

סוכנות הדירוג מודי’ס: “החקיקה תוביל להשלכות שליליות לכלכלת ישראל”
יממה בלבד אחרי אישור החוק לביטול עילת הסבירות בכנסת, חברת הדירוג פרסמה דוח חריג למשקיעים בו התריעה מהבאות והבהירה: “האזהרות הקודמות כבר החלו להתממש”. בנק ההשקעות מורגן סטנלי: “אי ודאות לגבי הכלכלה הישראלית בחודשים הקרובים”. סיטי: “המצב נהיה מסוכן”. נתניהו וסמוטריץ’ בתגובה: “כשהאבק יתפזר יתברר שכלכלת ישראל חזקה מאוד.

ציטוט:

60% מ-1,142 אנשי חיל האוויר שאיימו כי יפסיקו להתנדב אם תבוטל עילת הסבירות הודיעו למפקדיהם על השהיית שירותם. על פי מובילי מחאת המילואימניקים, המספרים כל הזמן עולים וצפויות הודעות נוספות על הפסקת ההתנדבות.

ציטוט:

שר ההגנה האמריקני לגלנט: “קונצנזוס רחב – מרכיב קריטי של דמוקרטיה”

מדובר בשיחה הפומבית הראשונה שהתקיימה בין בכיר בממשל האמריקני לבין בכיר בממשלת ישראל מאז שבוטלה עילת הסבירות. אוסטין הדגיש את חשיבות השגת ההסכמה רחבה בחודשים הקרובים. במשרד ההגנה האמריקני מודאגים לגבי מצב כשירותו של צה”ל.

ציטוט:

איזנקוט תוקף את שר הביטחון: “הוא צריך להתפטר”; חוק יסוד לימוד תורה? “סוף צה”ל כצבא העם”

עד כאן ציטוט.

למרבה הצער, המדינה כולה תשלם את החשבון היקר למעללי הממשלה עם כיתבי האשמה.

במידה ולא תוחלף ההנהגה הרעה בטובה מימנה, חלילה נסבול מבעיות חמורות מאוד בכל זירה. בארץ תהייה מהומה ומחאה מתמידה שתשבש את השיגרה. פעולות לא חוקיות או דמוקרטיות יביאו לבעיות ביטחוניות, כלכליות, מדיניות וחברתיות.

חבל שהנזקים הרבים למדינת היהודים לא באמת מעניינים את הנאשם בשלל תיקים. למעשה, מעשיו הנוראיים נועדו בעיקר לסייע לו לבטל את ההליכים המשפטיים או לשלוט בשופטים הצייתניים. כאמור, העבריין הסידרתי אוהב שאחרים משלמים.

בעזרת השם, יורשע כל מי שאשם, ולשם שינוי גם ישלם.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- הפושע מסכן את ביטחון המדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

3 thoughts on “נזק לאומי לצורך אישי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן