אבותנו שנו וחוטאים חטאו

אבותנו שנו וחוטאים חטאו

מעניין מי הנאשם בשלל כיתבי אשמה, שגם חשוד בבגידה בביטחון האומה בעבור עמלה, שנתן רשות לפושע מורשע להפר הוראה ברורה ולחלל מיצווה קדושה בפרהסיה?

לא רק שהיה ציפצוף על הוראות מפורשות המוכרות משנים רבות לקהילה, הפושע המורשע שמשום מה הופקד על המשטרה הכריז שמעשיו המתריסים, העברייניים והנפיציים לכאורה נועדו להגביר את המשילות, שזו שטות חסרת אחריות ונטולת כל אמינות.

במציאות, כאשר לאומן גזען מתאמץ לעורר בירושלים מהומות דתיות לגמרי מיותרות ולהעלות עשן, הדבר אינו רק סותר את המיצוות אלא יוצר מצב דליק, נפיץ ומאוד מסוכן. מה שהמורשע עשה בזדון כנראה לא יוביל למשילות אלא לעימות ואלימות.

הכזבן הסידרתי סבור שהצתת מלחמת דת במזרח התיכון תשפר את מצבו המשפטי ותשיב לו את אהדת ההמון בציון? למעשה, הבערת סיכסוכים לא תבטל את ההליכים הפליליים, אבל אולי תוסיף לרשימה הפשעים אישומים חמורים נוספים.

ציטוט:

“כל רבותינו אסרו עלייה להר הבית בצורה חד משמעית”

ציטוט:

“להראות משילות”: השר בן גביר עלה להר הבית.

לרגל צום תעשה באב השר לביטחון לאומי עלה לבית התפילה בירושלים: “זה המקום הכי חשוב לעם ישראל שבו אנחנו צריכים לחזור ולהראות את המשילות שלנו” • השר וסרלאוף עלה גם כן למתחם • שני מתפללים נעצרו ושלושה עוכבו לחקירה בגין “הפרת כללי ביקור” • משרד החוץ הפלסטיני: “פעולה מתגרה וכיסוי רשמי לתוכניות הייהוד.

עד כאן ציטוט שמעיד על כוונה להפר הוראות מפורשות ורצון להסתכן באלימות מתוך תחושת אדנות, ומחמת חוסר אחריות שכנראה מונע על ידי עבריינות, גזענות, חוסר סבלנות, תוקפנות, חוצפנות, אנוכיות ומרדנות. במילים אחרות, יש איסור רבני לעלות להר הבית, אומנם, הפושעים הסידרתיים מתעלמים מאיסורים קדושים אבל חשוב לקחת אותם ברצינות.

למעשה, מי שחושף ברבים שהוא לא מכבד את החוקים הקדושים בעצם מראה שאין לו אלוהים.

קישור למאמר בכיפה. קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- פושעים רומסים את חזון המייסדים. קישור למאמר בשם- נזק לאומי לצורך אישי. קישור למאמר בשם- הפושע מסכן את ביטחון המדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן