המסע לגאולה ולהצלת חזון המדינה

המסע לגאולה ולהצלת חזון המדינה

העם הישראלי לא יוותר על החזון הלאומי, גם אם זו שאיפתו הנכלולית של נאשם פלילי שמעדיף משטר רודני כדי להמנע מהרשעה וישיבה במיתקן כליאה ציבורי.

למעשה, את אותו דבר בדיוק הסביר הנשיא האמריקאי לעבריין הסידרתי, אבל יתכן שהמסכן יותר מפחד משהייה בתא אפלולי מאשר הוא מתעניין בגורל החזון הלאומי

ציטוט:

המסר הדרמטי של ביידן לנתניהו: עצור עכשיו את החקיקה.
פרטים חדשים על השיחה והמסרים שהועברו בה – ובפגישה עם הרצוג: ב”ניו יורק טיימס” כותב הפרשן הבכיר תומאס פרידמן כי ביידן זימן אותו אחריה לבית הלבן, “והצהיר על רצונו שנתניהו יפסיק בקידום המהפכה המשפטית בלי קונצנזוס. הוא חושש לעתיד ישראל, המסר שלו לעצור עכשיו לא יכול היה להיות ברור יותר”

ציטוט:

גם הציר המתון יותר בקואליציה איבד תקווה לאחר שנתניהו התיישר לחלוטין עם לוין והכהניסטים.

נתניהו מסמן כהרגלו את מי שמאיים על האינטרסים שלו כאויב. הפעם, מחיר ההסתה שלו עלול להיות ביטחון המדינה.

ציטוט:

הצעדה לירושלים נמשכת, בשיא החום: “התכנון – לבטל במוצ”ש את קפלן ולקרוא לכולם לבירה”
צעדת המחאה נמשכת הבוקר אחרי שהפעילים ישנו בפארק אריאל שרון, ומשה רדמן הצהיר כי התכנון הוא לבטל את ההפגנות הרגילות במוצאי השבת – ולערוך במקום הפגנת ענק בירושלים, לקראת ההצבעה הסופית בכנסת בשבוע הבא על ביטול עילת הסבירות. היציאה הבוקר נדחתה מעט, “בגלל שהשוטרים גמורים”

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הפרהסיה עולה לבירה כדי להציל את חזון המדינה מפני כנופיה עבריינית ומזיקה.

בתום הצעדה בית המשפט הגבוה ומשכן המליאה כנראה יוקפו בהמון זועף שאינו אלים והמוני דגלים שאינם מסוכנים, והנצורות והנצורים ידרשו לתת תשובה לפרהסיה שאינה מרוצה, בלשון המעטה, לשאלה- למה פושעים סידרתיים בעצם מורשים לבגוד בחזון המייסדים, לרמוס הסדרים חתומים וגם לצפצף על חוקים לאומיים?

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- כשהכזבן מדבר הוא משקר. קישור למאמר בשם- וושינגטון תרגיע את מנהיג ציון?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן