נשיא ממלכתי ופושע עברייני

נשיא ממלכתי ופושע עברייני

הנשיא הרצוג השני הוא אדם אחראי והגיוני שמנסה ככל יכולתו לפעול באופן ממלכתי ולהציל את החזון הציוני הדמוקרטי מפני מעבר כוחני לשילטון רודני בראשות פושע סידרתי.

למרבה הצער, מגילת העצמאות עדיין אינה חוקה שתשמור עלינו כחומה בצורה, וזה מאפשר לכנופייה העבריינית לקום על חזון המדינה במטררה למלט עבריין נכלולי מהרשעה וישיבה בתא.

הקריאות לשיחות תרבותיות והניסיון הנואש להגיע להסכמות מראה שהנשיא מבין את חומרת הסכנות.

ציטוט:

הנשיא הרצוג: עדיין מנסה להוביל להסכמות על צמצום עילת הסבירות.

נשיא המדינה יצחק הרצוג התייחס הלילה (שישי) במפגש עם הפדרציה היהודית בניו יורק לקידום חקיקת צמצום עילת הסבירות, ואמר כי הוא סבור שניתן להגיע לנוסחה מוסכמת לפני העברת החוק בקריאה שנייה ושלישית בשבוע הבא. “ברגעים אלה ממש יש מאמצים לנסות למצוא פתרון ואני מקווה שהמנהיגים יהיו אחראים ופתוחים למצוא פתרון מוסכם בקונצנזוס רחב בנושא כי אני מודאג מהאלטרנטיבה שמסוכנת לעם היהודי. לכן אני שב ומפציר – שבו למצוא פתרון”, אמר הרצוג.

עד כאן ציטוט.

חבל שהנאשם בפלילים בעיקר רוצה למלט עצמו מישיבה מאחורי סורגים, ולכן אין הרבה סיכויים שהוא יוותר על שאיפתו לשלוט בשופטים ולצפצף על חוקים.

אפשר להעריך את כבוד הנשיא האחראי ולהודות לו על המאמצים. חוץ מזה, כשאלה יכשלו הוא כבר הודיע שיפרסם ברבים מי הפושעים שמנסים להרוס את חזון המייסדים ולרמוס חוקים לצרכים אנוכיים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הפושע מסכן את ביטחון המדינה. קישור למאמר בשם- עלייה לרגל, דמוקרטיה ודגל.קישור למאמר בשם- וושינגטון תרגיע את מנהיג ציון?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן