העם הישראלי מעדיף להיות חופשי

העם הישראלי מעדיף להיות חופשי

בהימנון הלאומי שלנו, זה שמבוסס על נעימה יפה שכתב מלחין צ’כי, כתוב שאנו שואפים להיות עם חופשי ועצמאי בביתנו ההיסטורי.

במגילה שהצהירה על הקמת מדינה ושסיכמה את החזון הציוני נאמר שבכוונתנו לקיים שיוויון, לנהוג כבוד הדדי ולחתור לשלום אזורי. למעשה, הרעיונות הללו הם גם חלק מרכזי בתורת העם היהודי.

ציטוט:

רוח קפלן: הארגונים והאנשים שמאחורי המחאה נגד ההפיכה המשטרית.

יוזמי ההפיכה המשטרית לא העלו בדעתם את העוצמה, הארגון והמסירות של תנועות המחאה שקמו בתגובה למהלכי הממשלה הדורסניים. “כוח קפלן”, “אחים לנשק”, “יאללה תקווה” ועשרות מיזמי מחאה נוספים הצליחו להרתיע ולעכב אותם, ומעניקים רוח גבית לשומרי הסף האמונים על הגנת הדמוקרטיה הישראלית.

עד כאן ציטוט.

מי שבטעות חשב שניתן להשתלט על הציבור הישראלי באופן נכלולי, כוחני ורודני כנראה לא באמת מבין את טיבעו של הגזע המקומי, אולי בגלל שנים של חשיפה לחינוך לועזי

למעשה, די היה בקצת ידע היטטורי כדי להבין שהרבה רשעים וזדים ניסו פחות או יותר בכל דור ודור לכלותנו, וזה נעשה באופן תמידי במשך המון שנים, וכולם נכשלו. אפילו הספרדים פעם ניסו להציק ליהודים, ומומחים כתבו על זה ספרים.

הנאשם הפלילי והמורשעת הלקוייה לא יצליחו לרמוס את החזון הציוני לצורך אנוכי. העם הישראלי יתנגד לכזו מזימה באופן אזרחי, עיקבי וחוקי.

לאחר שישקע האבק, יענשו החוטאים ותשקוט המהומה לזמן מה כנראה נשאל את עצמנו הרבה שנים איך התרחשה כזו תקלה מביכה. התשובה בטח תהייה די פשוטה- שינאה אינה עיקרה של תורה, זו שממליצה לסור מרע, לעשות טוב ולבקש הסדרה.

כמו שכל משתמט משכיל יודע, סטייה ממיצוות השוכן ברקיע תמיד מובילה לתוצאה שמעוררת חרטה, וחוזר חלילה.

קישור למאמר בהארץ..קישור למאמר בשם- הנדסת תודעה, פשע ועיקרה של תורה. קישור למאמר בשם- הגיע הזמן להחליף את העבריין.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “העם הישראלי מעדיף להיות חופשי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן