שיחרור הבירה זו בגידה?

שיחרור הבירה זו בגידה?

הלוחמים האמיצים ששיחררו את קודש הקודשים לא היו בוגדים שמאלנים אלא יהודים אחים ששבו וניקבצו ממקומות שונים לאחר גלות בת הרבה שנים.

מי שקורא למשחררי ירושלים “בוגדים” כנראה רצה כותרות בעיתונים, לא נטל את הכדורים, או סתם ניסה לסייע לפושעים סידרתיים ושוב להלבין לגיבורים לאומיים פנים ברבים.

רצה הגורל וביתו הנחמדה, הטובה והנבונה של הלוחם שרואים מימין עם השפם והקסדה הייתה השמרטפית המסורה של בכורתי, שפעם הייתה עוללית קטנה ומאז צמחה ובגרה.

אין לי ספק שהצנחנים האמיצים בתמונה לא חשבו על פוליטיקאים עברייניים בזמן שהם לחמו בסימטאות הצרות ואיבדו חברים. קצת חבל שהרבה שנים אחרי שיחרור ירושלים באים זדים רשעים ומכפישים את הגיבורים הלאומיים.

ציטוט:

קריאות גנאי לעבר משחררי הכותל: “שמאלנים בוגדים”, “לכו מכאן, זו המדינה שלנו”

היום לפני 56 שנה שוחרר הכותל המערבי בידי לוחמי הצנחנים. רב הכותל מנע את רצונם לקיים טקס ליום השחרור ברחבת הכותל, ומדרגות המובילות לכותל הם נתקלו בקריאות גנאי עוינות מצד פעיל הליכוד רמי בן יהודה וצעירים חרדיים.

ציטוט:

מהומות בטקס שקיימו הצנחנים ששחררו את ירושלים לפני 56 שנים בדיוק • מול עשרות הלוחמים המבוגרים, שהגיעו עם משפחותיהם ואנשי מחאת “אחים לנשק” וסיפרו את סיפורם, התייצבו פעילי ליכוד עם שלטי “שמאלנים בוגדים” • הצנחן משה מילוא, שהניף את הדגל על הכותל במלחמת ששת הימים, הציג את התמונה של שחרור הכותל שבה הוא מופיע ומחה: “מזלזלים במשחררים של ירושלים והכותל”

עד כאן ציטוט.

למעשה, זירעי הפורענות כנראה כבר ניטמנו כאשר הנאשם בשלל תיקים פלילים פעם טען שמשחרר ירושלים לכאורה בוגד ביהודים וכביכול מסכן את התושבים.

בעוד שמשחררי בירת היהודים או הציונים אינם באמת בוגדים, המכפישים, המשמיצים, המלעיזים, המסיתים והעבריינים כל הזמן מכזבים, לא מקיימים את הכתוב במגילה שהקימה מדינה ליהודים, מסתבכים בפלילים ומבזים סמלים לאומיים.

אולי הגיע הזמן לשים סוף להתנהלות הגסה, המעליבה, המבזה והפרועה של הכנופייה. למה עדיין אין הצבעת אי אימון קונסטרוקטיבי במליאה? ניבחרי הציבור לא היו מעדיפים לשרת את האומה נאמנה עם הנהגה ראוייה? הכנופייה העבריינית שבשליטה מאוד מזיקה לדמוקרטיה, מסכנת את ביטחונה ומאיימת על קיומה, ולכן אולי כדאי לתקן את הבעייה.

קישור למאמר במגפון. קישור למאמר N12. קישור למאמר בשם- אלימות לא תביס את הציונות. קישור למאמר בשם- פושע סידרתי מנהל כנופייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן