אדם נמדד בבלוריתו, בכעסו ובמפלתו.

אדם נמדד בבלוריתו, בכעסו ובמפלתו.

מכתב האזהרה שנשלח השבוע לנאשם בשלל כיתבי אשמה שגם חשוד בבבגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה שמנה הופכת אותו, רק מבחינה פוליטית כמובן, לגווייה שאולי עדיין מהלכת עם אבטחה צמודה אבל עבר זמנה ובעתיד השמירה כבר תעשה בתא.

באמריקה, התמונה די דומה. גם שם מי שבגד בשבועת הנאמנות שניתנה לאומה ועשה כל מה שהוא רצה הגיע לסוף החגיגה הפרועה והמזיקה. עכשיו הוא זועם זועף כחיה שניצודה, וזה מעורר דאאגה.

ציטוט:

תצלום של המסמכים המסווגים הפך את טראמפ לחיה פצועה — ולמסוכן מתמיד.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? גם בישראל יש עבריין סידרתי ששלל חטאיו נחשף לקהל הרחב והוא כנראה מפוחד, כנראה בגלל שהרשעה ומאסר זה לא דבר מכובד.

איזה דברים פסולים, מזיקים ומסוכנים יעשה הנאשם בפלילים שמאוד חושש מאיומים קיומים וסוהרים?

האם הוא יגרור את מדינת היהודים לחמישה סבבי בחירות יקרים ומיותרים? האם יציע שוחד פוליטי לעריקות ועריקים, כאילו הציבור לא מאס בפשעים סידרתיים ונכלוליים?

אולי הפושע ינסה לתקוע לדמוקרטיה מקלות בגלגלים ולהפריע לעבודת בית המחוקקות המחוקקים?

אפשרות נוספת זה להקים לתחייה מפלגה גזענית, קיצונית, סרבנית וכוחנית בעלת משנה הרסנית ומלאת שנאה שאינה דרכה של תורה, שבעבר כבר נפסלה מלרוץ לכנסת הישראלית.

נו, טוב. מה לא עושים כדי לברוח מאימת השופטות והשופטים? הלכודים המאויימים לא בוחלים באמצעים, גם אם הם לא ממש כשרים או חוקיים. אפילו אחרי שר המשפטים חברים של עבריינים מרגלים ועוקבים בתקווה להשיג משהו שאולי יסייע לביצוע סחיטה באיומים.

פעם המורשעת הלקוייה צרחה במלוא גרונה שאם יציקו לבעלה תהייה כאן אדמה חרוכה, אבל בזמן האחרון היא קצת השתתקה. חוץ מזה, הייתה הדחה וזימון לערכאה, והשדות לא בוערים, לא נופלים טילים, אין פוגרומים, פסקו הסגרים ואפילו נפתחה שנת הלימודים. ממש מדהים.

קישור מאמר בהארץ. קישור מאמר בשם- הגיע מכתב אזהרה כי כלום לא היה? קישור למאמר בשם- האסון במירון יוביל להרשעה עם קלון?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “אדם נמדד בבלוריתו, בכעסו ובמפלתו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן