חרדה קיומית תמידית זו בעייה אישית?

חרדה קיומית תמידית זו בעייה אישית?

הנה ציטוט שכנראה מעיד שהנאשם הפלילי חש תחושת מצוקה, חרדה ונירדפות:

נתניהו: “יש נגדי הסתה חסרת אחריות – שמקבלת רוח גבית מהאופוזיציה”

בפתח ישיבת הממשלה, התייחס נתניהו לפוסט שבו הייתה קריאה ל”דין רודף נגד ראש ממשלה שייקח סמכויות דיקטטוריות” – והגדיר אותו “איום מפורש לרצח”. הוא קרא לראשי האופוזיציה לפעול להרגעת הרוחות בעם: “קריאות לרצח פוליטי הן סכנה אמיתית לדמוקרטיה”

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? מאוד חשוב לשמור על הפושע הנכלולי מכל משמר אחרת לא תבוא לאומה שכבר מספיק סבלה הקלה גדולה כשהוא יורשע בערכאה ויועבר בריא ושלם למאסר.

חלילה יצוץ איזה עשב שוטה שהוסת מעיקרה של תורה לשנאה אלימה על ידי דמוקטים ציוניים ומסוכנים, בוגדים ושוחרי הסדרים, והוא גם יקבל את ברכתם של רבנים הזויים שמתחזים ליהודים, אולי הקצין המאיים והמפחיד יקח איזה מטוס קרב לסיבוב, ותהייה סכנה לראשי ממשלה מכהנים.

כידוע למי שיודעת ויודע, התורה העברית ממליצה למאמינים בה להמנע מפגיעה באחרים, שכן זו טעות רצינית שגם אינה ממש מוסרית. מי שלא עצר אלא דווקא טיפח וליבה הסתה פרועה, מסוכנת, שיקרית ורצחנית למטרה פוליטית עכשיו נזכר שזו בעצם שיטה הרסנית ועבריינית שאינה תרבותית או אפילו חוקית?

מי שאמר שיש צורך להטיל פולסא ד’נורא ולהוציא דין רודף על מי שמאוד מסכן את המדינה בכוונה להמלט מהרשעה הבין שהוא קצת הגזים, ודי מהר הסיר את הדברים. ללא קשר, הטייס הגיבור יזומן להשפלה קלה בפני שוטרים שמצייתים לעבריינים מורשעים ונאשם בפלילים.

מה אפשר לומר? נראה שהעבריין הסידרתי כל הזמן חושש מאיומים קיומיים אפילו שהוא מוקף המון שומרים חמושים כבר הרבה שנים. בעזרת השם, הפושע החרדתי יחוש מוגן ובטוח במתקן כליאה שמאובטח על ידי סוהרים.

הערה: מקור התמונה אינו ידוע. היא הופצה ברשת החברתית ולא ברור למי צריך לומר תודה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- פרק היסטורי עגמומי ולקח לאומי. קישור למאמר בשם- הצרפתים מזהירים ממהפכנים. קישור למאמר בשם- גם האמריקאים הם שמאלנים בוגדים? קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן