אם אין הידברות יש עימות

אם אין הידברות יש עימות

כבוד הנשיא עשה מאמץ רציני למען החזון הציוני והבית הלאומי. בוז’י פגש אנשים, האזין, העלה רעיונות, ודיבר באופן הגיוני, אחראי וממלכתי.

למרבה הצער, קצת קשה לשכנע באופן מנומס ותרבותי את מי שהוא סרבני, מרדני ולוחמני.

ציטוט:

למרות קריאת הנשיא: הליך החקיקה יקודם מחר כמתוכנן.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הנשיא לא ממש השפיע על הכנופיה, זו שבוגדת בחזון האומה לשוויון והסדרה, ופועלת להרס מוסדות הדמוקרטיה רק כדי למלט פושע סידרתי מהרשעה וישיבה בתא.

נו, טוב. נראה שעכשיו כבר אין ברירה ובית המשפט יאלץ להתמודד עם הכנופיה.

כבוד הנשיא קרא להידברות מתוך רצון לנהוג בזהירות, בממלכתיות ובאחריות. למרבה הצער, מי שעוסק בעבריינות, בשחיתות, בחמדנות, באנוכיות ובכוחנות לא מתרשם מערכי הציונות, ממצוות היהדות או משבועת הנאמנות.

פושעים לא מכבדים חוקים והם גם אינם גיבורים שמצליחים להשתלט על יצרים אסורים. למעשה, בדיוק בגלל זה הם מסתבכים בפלילים, הופכים לחשודים או חלילה לאסירים מורשעים.

ללא הידברות כנראה שיהייה עימות שיוביל לניבצרות. חוץ מזה, לפי ההפגנות האזרחיות שרק מתגברות נראה שגם העם קצת מאס בשחיתות, בנכלוליות ובעבריינות.

קישור למאמר ב-כאן. קישור למאמר בשם- כנופיה עבריינית וחוקי האומה העברית. קישור למאמר בשם- הדמוקרטיה תגבר על הקמים לכלותה. קישור למאמר בשם- המערכה תסתיים במפלת הכנופיה. קישור למאמר בשם- יש סבירות לניבצרות? קישור למאמר בשם- פרק היסטורי עגמומי ולקח לאומי. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “אם אין הידברות יש עימות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן