מוכנות, דורסנות וכוחנות

מוכנות, דורסנות וכוחנות

הציונים הדמוקטים נשמעים די מתונים, אחראיים וממלכתיים. למרבה הצער, העבריינים, הסרבנים והמורדים לא נראים כגיבורים רגועים ששולטים ביצרים בוערים.

ציטוט:

לפיד ללוין ורוטמן : “שיעצרו את החקיקה ונסכים להיפגש מחר”

ראש האופוזיציה ויו”ר יש עתיד יאיר לפיד הגיב הערב (שני) לשר המשפטים יריב לוין ויו”ר ועדת החוקה שמחה רוטמן ואמר “שיעצרו את החקיקה ונסכים להיפגש מחר”. עוד הוא הוסיף כי “כפי שהדגיש אמש הנשיא בנאומו וכפי שהוסבר שוב ושוב, התנאי ההכרחי לתחילת דיאלוג לאומי הוא עצירה מיידית של כל תהליכי החקיקה לזמן קצוב שבו תתקיים ההידברות בתיווך הנשיא.

ציטוט:

גנץ בשיחה עם לוין: “אם החקיקה תוקפא – נגיע להידברות”

יו”ר המחנה הממלכתי בני גנץ שוחח הערב (שני) בכנסת עם שר המשפטים יריב לוין והודיע לו שאם החקיקה תוקפא יגיע עוד הלילה להידברות עם צוות המחנה הממלכתי. עוד שוחח גנץ עם נשיא המדינה יצחק הרצוג, דן איתו בנושא וביקש כי יסייע לקדם את מתווה ההידברות אותו הציע הכולל את הקפאת החקיקה כשלב מקדים.

והנה ציטוט מלא תוקפנות שלא ממש מראה שתהייה תועלת כלשהי למאמץ ההידברות, אולי בגלל הדורסנות, הכוחנות וחוסר ההתחשבות:

ציטוט:

אמסלם תקף: “נעשה את המהפכה על אפכם ועל חמתכם. העובר על החוק – לכלא”

עד כאן ציטוט שלא ממש מעיד על נכונות להידברות, גמישות, התחשבות או סובלנות.

בעברית קלה, נראה שהכנופיה העבריינית לא באמת רוצה לכבד את החוק במדינה אלא לעשות כרצונה, לדרוס את הדמוקרטיה בצורה גסה, ולמלט פושע סידרתי מהרשעה וישיבה בתא.

למה לאפשר לחבורה המזיקה לסכן את המדינה? אולי ניבצות ומעצר עד תום ההליך בערכאה זו אפשרות עדיפה?

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- אם אין הידברות יש עימות. קישור למאמר בשם- המערכה תסתיים במפלת הכנופיה. קישור למאמר בשם- יש סבירות לניבצרות? קישור למאמר בשם- פרק היסטורי עגמומי ולקח לאומי. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “מוכנות, דורסנות וכוחנות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן