כלבי שמירה אוהבים את העבודה

כלבי שמירה אוהבים את העבודה

משום מה, בסוף השנה האזרחית שאך תמה לא חודש רישיוני המקצועי כעיתונאי פטפטני. מי יודע? אולי הפסקתי להיות מספיק דעתני ,יצירתי או הגיוני? האמת היא שכלל לא שמתי לב שהשתנתי והפכתי ביישני, הססני או שתקני.

ניסיונותי להבין במה חטאתי הסתיימו בהבנה עגומה, והיא שהדבר המוזר כלל לא קרה באשמתי. למעשה, יתכן שלאחרונה יש בארץ ניסיון שאינו ממש דמוקרטי להשתיק את כל מי שלא מהלל, מפאר ומשבח את הנאשם הפלילי באופן תמידי וצייתני. סך הכל, במהלך השנה שעברה קרה שכתבתי איזה פעם או פעמיים את עניות דעתי בציבורי, ויתכן שזה מראה שניסיתי להיות עיתונאי. מצד שני ולצערי אני דמוקרט ציוני ולא סרבן קיצוני או לאומן גזעני שתומך בנאשם פלילי.

אז מה, בלי תעודה קטנה מפלסטיק אני אמור להפסיק להציק למי מאוד מזיק? אם לא אעלה דעות מודאגות העם לא ידע שעל ההנהגה השתלטה כנופייה עבריינית שבראשה נאשם פלילי שמסובך עד צוואר בשלל צרות חמורות? במציאות, כלבי שמירה לא חוששים לנבוח או אפילו לנשוך פושעים מרושעים שזוממים לבצע עוונות למטרות אנוכיות.

ציטוט:

היועמ”שית עונה לח”כ רוטמן: “נמשיך למלא את תפקידנו, חרף ניסיונות ההשתקה”
בעקבות הדיון בוועדת החוקה, שבו צעק יו”ר הוועדה רוטמן על המשנה ליועמ”שית, פרסמה בהרב-מיארה הודעה: “עובדי ייעוץ וחקיקה הם משרתי ציבור מסורים, המבצעים את תפקידם במקצועיות ובענייניות. הייעוץ המשפטי לממשלה ימשיך למלא את תפקידו, חרף ניסיונות ההשתקה והטחת ההאשמות חסרות הבסיס”

עד כאן ציטוט.

כידוע למי שיודעת ויודע, בדמוקרטיה שולט החוק ולא הפשע. אומנם, העבריינים הסידרתיים יכולים לנסות להשתיק ביקורות, לרמוס חוקים, להסות עיתונאים, להפריח כזבים או לאיים על מוסדות ממלכתיים, אבל בתום התעלולים הנכלוליים המדינה תביס את הפושעים.

אין מה לפחד יותר מידי מעבריינים כוחניים וביריוניים, אפילו שהם נראים קצת מפחידים ומאיימים לפני שהם ניצודים, מורשעים ונענשים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- השתקה, הדתה והסתה בדמוקרטיה? קישור למאמר בשם- למה מתעללים בעיתונאים דמוקרטים? קישור למאמר בשם- חופש ביטוי זה דבר ראוי. קישור למאמר- לדמוקרטיה נוסף כלב שמירה. קישור למאמר בשם- עיתונאים הם דמוקרטים שנובחים. קישור למאמר בשם- מחאה בעד הדמוקרטיה ונגד חרפה. קישור למאמר בשם- ניסיון השתלטות על מגילת העצמאות. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “כלבי שמירה אוהבים את העבודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן