מחאה בעד הדמוקרטיה ונגד חרפה

מחאה בעד הדמוקרטיה ונגד חרפה

יתכן מאוד שהנאשם בפלילים, יורש היצר הפרוע והמורשעת הלקוייה לא ציפו שהדמוקרטיה הישראלית תסרב להכנע לגחמה מזיקה ששנועדה למנוע ישיבה סגורה וגלמודה בתא.

הנה ציטוט שאולי יעניק למשפחה המלכותית שסרחה הזדמות לחשבון נפש והתפקחות:

שבוע שני ברציפות: המחאה נגד המהפכה המשפטית תיערך גם מחר בבירה.

מובילי המחאות הכריזו על “יום מאבק לאומי” במהלכו ישבתו מעבודתם מפגינים ברחבי הארץ הקוראים לעצירת החקיקה שמקדמת הממשלה. בנוסף יקיימו הפגנות בערים שונות, כשהמרכזית בהן תיערך מול הכנסת, שם ימשיכו לדון באותו הזמן בחקיקת הרפורמה.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? המאבק האזרחי להושעת הדמוקרטיה העברית ממזימותיו הפסולות של העבריין הסידרתי לא יהייה קל או קצר, אבל בסוף המערכה הפושע יודח, יורשע וישלח למאסר.

קישור למאמר בוואלה.קישור למאמר בשם- בלי בלמים לא עוצרים. קישור למאמר בשם- נשיא אחראי ופושע סידרתי. קישור למאמר בשם- למען יראו ויראו. קישור למאמר בשם- דיבורים על דיונים וניגוד עניינים. קישור למאמר בשם- ניסיון השתלטות על מגילת העצמאות. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “מחאה בעד הדמוקרטיה ונגד חרפה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן