למען יראו ויראו

למען יראו ויראו

בעזרת השם, זה שהכל ברצונו, הכזבן הנכלולי הפך עצמו מעבריין סידרתי לנאשם פלילי, ולכן מאוד יתכן שהפושע יורשע בדין, ולשם שינוי ישלם. למעשה, זה חשוב מאוד שהציבור יראה מה קורה למי חוטא.

הרבה מאמץ הושקע בניסיון להסביר לאומה שכבר מספיק סבלה שמי שלא מצליח להשתלט על יצריו כגיבור ובוגד בכל נשותיו כנראה אינו ממש אדם ישר או כזה שניתן לסמוך עליו.

היום כבר אין שום צורך לחשוף סודות כמוסים, מביכים ומזיקים ברבים, שכן מעלליו הפסולים, השגויים והמסוכנים של הנאשם בשלל תיקים כבר ידועים, חשופים וגלויים. נו, טוב. ככה זה כשעומדים על המקפצה ומבזים חוקים לעיני כל ואל מול צלמים.

קצת מצער לחשוב שהיו המון התרעות, ניתנו הרבה הסברים מנומקים וגם הושמעו צילצולי אזהרה רמים במשך שנים, אבל במקום שיופעלו הבלמים הלאומיים נראה שאנו עוד מעט יורדים מהפסים. האם העם סוף סוף יאזין להמון המתריעים, שהם אנשים מוכרים, מוכשרים ומכובדים?

ציטוט:

ראש המוסד לשעבר: “רה”מ רוצה לבטל את המשפט, אם הוא רוצה שהמדינה תשגשג – שיילך הביתה”

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? המסר שלעיל נשמע די מוכר ויתכן שהוא הושמע בעבר.

רק דבר אחד בקריאה הנרגשת שהושמעה לציבור לא הוסבר באופן ברור- למה שהפושע ילך הביתה? בדרך כלל מורשעים בפלילים זוכים לקבל תאים נוחים, וכך תהייה למסכן התשוש גם קצת מנוחה מהמורשעת המשכילה עם הליקויים.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- הכנופיה מסבכת את המדינה בפשע. קישור למאמר בשם- הנאשם הפלילי גורם לסיכון ביטחוני. קישור למאמר בשם- סיבוך מדיני בגלל נאשם פלילי? קישור למאמר בשם- ניסיון השתלטות על מגילת העצמאות. קישור למאמר בשם: הצרפתים מזהירים ממהפכנים? קישור למאמר בשם- גם האמריקאים הם שמאלנים בוגדים? קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “למען יראו ויראו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן