הכנופיה מסבכת את המדינה בפשע

הכנופיה מסבכת את המדינה בפשע

כנופיה עברייינית זוממת להפר את החוק הבינלאומי, והדבר מאוד יזיק לחזון הציוני.

כל הנזק המדיני, הביטחוני, הכלכלי והמשפטי שנגרם למדינה, לדרכה ולמצבה נעשה מתוך כוונה זדונית לחלץ פושע סידרתי מהרשעה וישיבה בתא.

בעולם מושלם יתכן שכל מי שמתכנן לפגוע באחרים לצרכים אנוכיים היה זוכה לביקור ביקורתי של כמה מלאכים ממרומים. במציאות, לא פעם הציבור מתפלא לראות פושעים חוגגים עם סיגרים וצוהלים, בעוד שקורבנותיהם דואגים, חוששים או סובלים.

יודעי דבר מספרים שצדק הוא אחד מכוכבי הלכת שחגים במרומים. חלילה, התשובה הזו לא מעודדת את המאזינות והמאזינים, אז מספרים להם ולהן שטחנות הצדק סובבות מאוד לאט, אבל יכול להיות שגם הידיעה הזו לא מרוממת את רוחן של הנכאות המודאגות או מעודדת את המוטרדים המבוהלים.

ציטוט:

דיווח: מועצת הביטחון של האו”ם תדרוש מישראל “לעצור מיידית את הבנייה בהתנחלויות”

עד כאן ציטוט שמסביר שהכנופיה העבריינית גורמת לנו נזק רב, והיא מסכנת את חזון הציונות לביטחון, שוויון והסדר שלום במזרח התיכון.

בעברית קלה, יתכן שמדינת ישראל כולה תוכרז כעבריינית בגלל מעלליו של פושע שמנסה לברוח מהרשעה. אולי עדיף לקיים את מה מופיע במגילה ולהשאר דמוקרטיה שוחרת הסדרה?

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- הנאשם הפלילי גורם לסיכון ביטחוני. קישור למאמר בשם- סיבוך מדיני בגלל נאשם פלילי? קישור למאמר בשם- ניסיון השתלטות על מגילת העצמאות. קישור למאמר בשם: הצרפתים מזהירים ממהפכנים? קישור למאמר בשם- גם האמריקאים הם שמאלנים בוגדים? קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן