מהומה יזומה מהווה סכנה

מהומה יזומה מהווה סכנה

יתכן שיש אצלנו גורמים מסוכנים שמנסים להבעיר דברים דליקים לצרכים פוליטיים נכלוליים ואנוכיים? יכול להיות שמתחזים ליהודים מצפצפים על הוראות מפורשות מרבנים?

אך לאחרונה פורסם לפרהסיה שמתארגנת קבוצה הזוייה שבכוונתה להפר הוראה, לבזות קדושה ולעורר מהומה מיותרת בכוונת תחילה.

משום מה, הפושע המורשע שמונה על ידי נאשם בפלילים לפקד על המשטרה כולה לא מנע את המזימה המזיקה, הדליקה והנפיצה. מעניין למה. זה סתם בגלל חוסר בינה או מרצון זדוני להצית מלחמה שאולי תמנע הרשעה?

ציטוט:

“כל רבותינו אסרו עלייה להר הבית בצורה חד משמעית”

ציטוט:

הניסיונות להקריב קורבן בהר הבית היו חומר הבעירה, המשטרה ליבתה את האש.

עד אתמול, הרמדאן בירושלים היה השקט ביותר בעיר בשנים האחרונות. מי שהחל לשבש את השגרה הם פעילי מקדש שביקשו לעשות פרובוקציה ועוררו חששות בקרב המוסלמים, שעבורם האיום על המקום נותר מוחשי.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, המזימה לבצע פשע פורסמה מראש לפרהסיה, אבל למרבה התדהמה השר הממונה על שמירת הסדר במדינה לא פעל בנחישות זריזה כדי למנוע את המהומה האלימה, שעצם קיומה המיותר מאוד פוגע באומה, במעמדה ובביטחונה.

האם הנאשם בפלילים סבור שמהומות דמים יחלצו אותו מהרשעה וישיבה מאחורי סורגים? אולי הוא מנסה ליצור מצב איום ונורא רק כדי לקרוא לאופוזיציה להיכנס עימו אל מתחת האלונקה בתירוץ שיש משבר במדינה, זה שהוא עצמו יצר בכוונה?

כמובן, האפשרות השנייה היא שהעבריין הסידרתי איבד שליטה על הפושעים הלוחמניים שהוא מינה, וזו מחשבה שהיא אפילו יותר מבהילה אז אין צורך להרהר בה.

קישור למאמר בכיפה. קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי, כשל מוסרי ואיום קיומי. קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “מהומה יזומה מהווה סכנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן