טעיתי, שגיתי, השמצתי והאשמתי

טעיתי, שגיתי, השמצתי והאשמתי

לנוכח המצב הלאומי הנוראי שאותו גרם הנאשם הפלילי בתקווה לחמוק מישיבה במתקן כליאה ציבורי יש עכשיו סכנה ברורה, מיידית ומוחשית לחזון הציוני.

יש לנו המון בעיות חמורות בהרבה מאוד זירות: מתחולל ניסיון להשתלט על הרשות השופטת ולבטל את העיקרון הדמוקרטי של הפרדת הרשויות וזאת כדי לברוח מהאשמות. מושקע מאמץ זדוני להבעיר מהומות אלימות באמצעות התגרויות יזומות. יש מזימה להנדס תודעה, להפיץ הסתה ריקה ולהאשים את ההיסטוריה כאילו שהיא אשמה.

בנוסף, בזמן מאוד קצר הכנופייה הצליחה לעצבן את כל השכונה, לגרום למשבר עם אמריקה וליצור בעייה מדאיגה ומטרידה בצבא. המדינה במצב די רעוע, אבל מי שמנהל אותה מספר שהאשמה היא בגלל ההנהלה שכבר לא בשליטה.

ציטוט:

הבריחה מאחריות של נתניהו – והניצחון מלא מלא של גלנט.

רה”מ הפיל את האחריות למהומות בהר הבית ולפיגועים על ממשלת בנט-לפיד כאילו לא חווינו את הטרור רק לפני שבוע • בנט נתן ריאיון חריף מאוד נגד נתניהו.

עד כאן ציטוט.

אולי המשפט הבא מסכם את הבעייה:

כשלתי, כיזבתי, טעיתי, שגיתי, חטאתי והסתבכתי. למרבה המזל, סיפרתי שכל זה אינו באשמתי.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם: כשירות, ליקות וניבצרות. קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

5 thoughts on “טעיתי, שגיתי, השמצתי והאשמתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן