דחייה קלה לא תזיק לתוצאה

דחייה קלה לא תזיק לתוצאה

אחרי שהתגלה שהשחיתות הנוראה בשררה הייתה אפילו יותר חמורה ממה שהיה גלוי וידוע בהתחלה קמה מהומה קלה, וזה לכאורה עזר לנאשם לברוח מבושה לעוד קצת פחות משבוע.

מה אפשר לומר? אם יש עדות מפלילה חדשה עם קבלה שהיא ראיה קבילה והתביעה צריכה לברר אותה הרי שלחשוד כראה יש סיבה למסיבה. סך הכל, האומה רק תדע שהייתה בעייה מאוד חמורה בהנהלה שהודחה לאחר המתנה קצרה, וכל יום שמסייע לדחות את ההרשעה בטח נחשב בעיני העבריין שסובל מחרדה קיומית מתמידה להצלחה כבירה.

ציטוט:

עדות ניר חפץ נדחתה לשבוע הבא בשל השלמת החקירה לעוזרת של מילצ’ן.

עד כאן ציטוט.

נו, טוב. במקום להאזין היום לכל אירוע או לפרטים רעננים שיגרמו לנאשם להיות במצב יותר גרוע נמתין בסבלנות קצת פחות משבוע. מה בוער? הכל רגוע.

טחנות הצדק טוחנות לאט, במתינות וזהירות, ולכן זה מצויין שיתבררו כל הפרטים לגבי היקף השחיתות שמאוד הזיקה לחזון הציונות.

כזכור לזוכרות ולזוכרים, במשפט חברות קש של ליברמן התאדו באופן לגמרי מיקרי וטיבעי איזה שישה עדים, ובזכות עלייתם המצערת למרומים הוא לא הורשע פעם נוספת על ידי שופטים. לנוכח התנהלותה הקודמת של הכנופיה, האם צריך להצמיד לעדות ולעדים מאבטחים חמושים ועירניים רק כדי וודא שהם ישרדו עוד כמה ימים?

קישור למאמר בהארץ. ישו למאמר בשם- תקומה, חנינה ואמונה מרגיעה. קישור למאמר בשם- והרי התחזית: הנבואה הפכה מציאותית. קישור למאמר בשם- המושחתים סופרים ימים. .קישור מאמר בשם- צילצולי אזהרה והתפקחות מרה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן