והרי התחזית: הנבואה הפכה מציאותית

והרי התחזית: הנבואה הפכה מציאותית

רצף מעניין של אירועים נחמדים וטובים כנראה יתחיל עכשיו, וזאת לאחר שכנופיית הפושעים עם האישומים הפליליים הובסה במליאה המון פעמים במשך כמה לילות לבנים, ותם הקרב.

ציטוט:

יש משהו סימלי ברביעי לחודש נובמבר.

ההיסטוריה כנראה תעזור לנו להיזכר שבתאריך היום והחודש בו התרחש רצח נורא גם באה הקלה עצומה, שכן מי שאחראי להסתה המזיקה שהובילה לאסון לאומי מזעזע נחל אתמול בלילה תבוסה שמימנה כנראה כבר לא תהייה לו תקומה.

ציטוט מנבואה חילונית קצרה שפורסמה אצלנו לאחרונה:

יתכן שהתקציב יעבור, והנאשם החביב כבר לא יחזור.

מה אפשר לומר? כנראה שהנבואה ניתנה לנביאים מקראיים, שוטים ולחילונים הוזים שלפעמים מדייקים.

במבחן התוצאה, דומה שהתחזית החילונית הייתה נכונה. עכשיו זה רק עניין של זמן עד ההדחה, ההרשעה והכליאה.

למרבה הצער, יתכן שהמשך סיפור העלילה קצת יעצבן את יורש היצר הפרוע או את המורשעת הלקויה, שאולי תטביע את יגונה וזעמה הנורא בארגזי שמפניה ורודה.

מצד שני, המדינה קצת יותר חשובה ממשפחה בעייתית עם כיתבי אשמה, ואולי צריך שנתקדם הלאה.

קישור למאמר בשם- הרביעי בנובמבר כנראה יזכר. קישור למאמר בשם- המושחתים סופרים ימים. קישור למאמר בשם- הקרב האחרון להושעת החזון לציון. קישור למאמר בשם- תקציב למדינה וניקוי האורווה. קישור למאמר בשם- זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

4 thoughts on “והרי התחזית: הנבואה הפכה מציאותית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן