בריטניה מזהירה את Binance, בורסת הביטקוין הגדולה בעולם, שאינה מורשית לפעול במדינה

בריטניה מזהירה את Binance, בורסת הביטקוין הגדולה בעולם, שאינה מורשית לפעול במדינה

הרגולטור הפיננסי הגבוה ביותר בבריטניה, הוציא אזהרה לצרכנים לגבי Binance Markets Limited והסביר כי החברה שהיא חלק מקבוצת Binance, אינה מורשית לבצע כל סוג של פעילות המוסדרת בבריטניה.

קבוצת Binance מפעילה את אחת מחילופי המטבעות הגדולים בעולם. בבריטניה, Binance Markets Ltd הינה הישות המפוקחת היחידה בקבוצה, וה- FCA אסר עליהם לעסוק בפעילות מוסדרת כלשהי ללא הסכמת הגוף מראש, שתתקיים באופן מידי.

 עבור Binance.com הכל נשאר אותו הדבר

ארגון ה – FCA הורה גם לביננס שעד 30 ביוני עליהם להציג הודעה באתר האינטרנט שלהם ובכל המדיה החברתית שלהם שמסבירה כי “Binance Markets Limited אינה רשאית לבצע כל סוג של פעילות מוסדרת בבריטניה“.

בנוסף ביננס גם יצטרכו לאבטח ולשמר את כל הרשומות הנוגעות לצרכנים בבריטניה ולהודיע ​​ל- FCA כי הדבר נעשה עד ה –2 ביולי.

למרות זאת, הפעילות של Binance.com לא תושפע, הסיבה לכך היא כי ה- FCA אינו מסדיר רכישת מטבעות קריפטוגרפיים כמו ביטקוין או אתריום, אך הם מסדירים נגזרות מסוימות של אלה, כגון חוזים עתידיים.

בעקבות צעדים של גופים רגולטוריים בבריטניה וביפן, מחיר הביטקוין צנח ביום ראשון האחרון ב -6%
דובר מטעם Binance
פרסם כי החברה עדיין לא משתמשת בהרשאותיה, וכי אזהרת ה- FCA לא תשפיע על השירותים המוצעים ב- Binance.com. מאז ינואר, ה- FCA דרש מכל החברות המציעות שירותים הקשורים במטבעות קריפטוגרפיים להירשם ולהוכיח עמידה בחוקים נגד הלבנת הון.

הגוף הרגולטורי הזהיר את הצרכנים לנקוט משנה זהירות במודעות ברשתות החברתיות המקוונות שמבטיחות תשואות גבוהות בעת השקעה במוצרים הקשורים לקריפטו. הם מסבירים כי רובם אינם מורשים על ידי ה- FCA, כלומר למי שמשקיע בנכסים מסוימים לא תהיה גישה לשירותים ממשלתיים המציעים פיצויים או פתרון סכסוכים בין צרכנים ועסקים.

בינאנס נמצא על כוונתם של גופים רגולטוריים שונים, ב- 25 ביוני הודיעה יפן כי החברה פועלת באופן בלתי חוקי במדינה, והודעה פורסמה גם בסוכנות השירותים הפיננסיים במדינה. באפריל הזהיר BaFin הגרמני כי הם מסתכנים בקנסות בגין הצעת אסימונים דיגיטליים ללא תשקיף למשקיעים.

על כן מטבעות הקריפטו השונים חווים את השעות הקשות ביותר שלהם.

אליאור סרור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן