בידור: סיקור אירועי סוף השבוע

בידור: סיקור אירועי סוף השבוע

מדיי שבוע צוות העיתון יביא לכם סיקורים חמים משטח על אירועי תרבות, מוסיקה וספרות
כך שתוכלו ליהנות ולהתעדכן בכל מה שחם מבלי לצאת מהבית.

בסוף השבוע האחרון התקיימו שני אירועים של הפקות שונות. האירוע הראשון התקיים ב- 18.11.2021, והשני התקיים למחרת ביום שישי ה- 19.11.2021

שני האירועים הסתמנו כאירועים בולטים במיוחד בעולם הטכנו וההאוס. הראשון של ההפקה Out Of Mind אשר התקיים במועדון האומן 17 (תל אביב) שם התארח היוצר המוכשר DJ HOSH שהגיע במיוחד מגרמניה להופעה חד פעמית בארץ הקודש

האירוע השני העונה לשם “BAGATELLE” התקיים גם הוא בתל אביב במועדון ה”רידינג 3″ וגם הוא הכיל לא מעט אמנים וירטואוזיים יוצאי דופן אשר סחפו את הקהל עד השעות המוקדמות של הבוקר.

כתבנו יצאו לשטח לסקר את שני האירועים והמסקנה הייתה חד משמעית. 

הפקת Out Of Mind עשתה זאת שוב והצליחה להביא את חו”ל לארץ הקודש והפעם עם האמן המוכשר H.O.S.H אשר עלה לבמה בשיא הערב.

למי שלא זוכר האירוע הראשון בסדרת האירועים התקיים חודש שעבר ב-28.10 בכיכובה של היוצרת האגדית “מיס מוניק” מה שהיווה את יריית הפתיחה לליין של אירועים עוצרי נשימה שרק הולכות ומשתבחות.

למי שעוד לא יצא להכיר, HOSH הוא אחד היוצרים הבולטים ביותר בסצנת הדיפ-האוס | טכנו הגלובלית.

מדובר על דמות מאוד מוכרת ששמה גדל ונחשף בסקאלות נרחבות בגרמניה, ונעצה יתד בכל מקום שיעלה על דעתכם בעולם – אם זה במועדונים הגדולים ביותר בברלין, אמסטרדם, צרפת – או פסטיבלים מפורסמים כמו Untold Festival שברומניה, Tomorrowland בבלגיה, Dynamic Outdoor שבספרד – וילות מטורפות באיביזה, Crecle הצ’אנל שכולם מכירים הפיקו לו סרטון היישר מארמון המלך בהודו הקדושה והרשימה עוד ארוכה מאוד.

המוזיקה של HOSH היא כל כך מגוונת ובדיוק מהסיבה הזו, כשהוא עולה לנגן – הוא כובש את האוזניים והרגליים של כל מי שנמצא ברחבה ומחוצה לה.

אז כמו שכבר ציינו האירוע התקיים במועדון האומן 17  ת”א. בשילוב של לוקיישן אקסקלוסיבי ומעורר מחשבה, עם מערכת סאונד עוצרת נשימה ותפאורה שטרם נראתה במועדונים מסוג זה בארץ. השילוב של כל זה עשה את שלו. והביא את השילוב המנצח של חו”ל מבלי לצאת מהארץ.

האירוע החל בשעה 21:00 בערב והסתיים בשעות המוקדמות של הבוקר. העילויי האגדי HOSH אשר הגיע לערב אחד בלתי נשכח נתן את כל מה שיש לו ומעבר.
לפניו ואחריו עלו עוד שמות מוכרים בז’אנר כדוגמת: 2POINT’S, Guy Mantzor, Laroz ועוד רבים וטובים.

באירוע נכחו שמות מוכרים בעולם העסקים והמדיה החברתית. איש העסקים ואיל הנדל”ן ‘משה חזן‘, בעל משרד הפרסום והיח”צ ‘נריאל אוראל רצאבי‘, הכדורגלן ‘אוהד בוזגלו‘, איש העסקים והמסעדן ‘מאיר לויאן‘, אושיית הרשת הלוהטת ‘עמית כץ‘ ועוד.

כאשר חשבנו שכבר ראינו ושמענו הכל מפיק האירוע ‘איתי דהן‘ בשילוב עם השותפים ואנשי היח”צ ‘רוברט תיגר‘ ו’יקיר ברזילאי‘ הצליחו להפתיע אותנו ואת כל הנוכחים ולגרום לאירוע לעלות שלב אחד מעל.

תמונות, קטעי וידאו, וההופעה של HOSH יפורסמו במדור זה ממש בקרוב.

שימו לב: מדובר באירוע שני אך לא אחרון כי ב- 16.12.2021 מגיע אלינו האלילה DJ KOROLOVA
לאירוע חד פעמי עוצמתי, בועט ומחשמל כמו שרק קורולובה יודעת לתת.

בנוגע למיקום האירוע, טרם נמסרו פרטים ומההפקה נמסר שמי שצריך לדעת על המיקום ידע בזמן רכישת הכרטיס, ובצמוד לתאריך האירוע. אז מהרו לשריין מקומות כי המכירה החלה וכמות הכרטיסים מוגבלת בהחלט!

לרכישת כרטיסים מוזלים (מראש): https://bit.ly/3CMdBRL

קישורים נוספים:
מועדון האומן 17 – אינסטגרם
DJ HOSH – אינסטגרם
יונתן רוברט תיגר – אינסטגרם
איתי דהן – אינסטגרם
יקיר ברזילאי – אינסטגרם
שחקן הכדורגל אוהד בוזגלו – אינסטגרם
עמית כץ – אינסטגרם
משה חזן – אינסטגרם
נריאל אוראל רצאבי – אינסטגרם
DJ AMARIO – אינסטגרם

אליאור סרור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן