נתונים, פחדים ונימוסים

נתונים, פחדים ונימוסים

בדמוקרטיה כנראה לא יריצו שוטרות ושוטרים עם מזרקים מפחידים כדי לתפוס את החרדות והחוששים ממחטים, שכן דברים כאלה אסורים.

מותר לאנשים ונשים לקחת על עצמן ועצמם סיכונים מיותרים, במיוחד אם כל הנותרות והנותרים בעצם מוגנות ומוגנים.

חוץ מזה, חבל לכעוס על המודאגות והמודאגים מפני איומים קיומיים ועדיף להיות סלחניים ומבינים. סך הכל, המחוסנות והמחוסנות הרבה יותר חסינות וחסינים, ולכן אין באמת שום סיבה לנזוף בחוששות ובחוששים, שהרי גם כך החיים כאן מספיק קשים.

ציטוט:

רוב חולי קורונה במצב קשה – לא מחוסנים.

מנתוני משרד הבריאות ניתן לראות שיעור גבוה של לא מחוסנים שסובלים מתחלואה קשה גם בקרב אוכלוסיית בני ה-60 ומעלה וגם בקרב האוכלוסייה הצעירה יותר.

ציטוט:

הנתונים נחשפים: כל החולים הצעירים במצב קשה – לא מחוסנים.

עד כאן ציטוט.

מטיבעם, יצרים ופחדים אינם דברים הגיוניים, רגועים או צייתניים. לפיכך, לא ממש יעזור להסביר למפחדות ולמפחדים שיש מימצאים או נתונים שמראים שאין באמת סיבה לחוש מבוהלות ומבוהלים.

חשוב מאוד לא להזיק או להציק לאחרות ואחרים, ולכן כדאי להתחשב בפחדים עמוקים ולא סתם לצעוק על הסובלות והסובלים.

מצד שני, אולי כדאי להפחיד את המבוהלות והמבוהלים, להראות איזה דברים נוראים וקשים עוברים על החולות והחולים, ובמקביל לדווח ביושר מדעי שרובם המכריע של המחוסנות והמחוסנים מחלימות ומחלימים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בכלכליסט. קישור למאמר בשם- תרופה יעילה, בהלה וחרדה. קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר ב- כאן. קישור למאמר מהאוניברסיטה העברית. קישור למאמר בשם- מגיפה, תרופה ותעלומה. קישור למאמר בשם- פחדים לא מתרשמים מנתונים. קישור למאמר בשם- הנתונים מעודדים אבל הפחדים מדאיגים. קישור למאמר בשם- מה עדיף? חרדה או מחלה קשה?. קישור למאמר בשם- פחדים קיומיים, נתונים והיסטריית המונים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר


מערכת העיתון

One thought on “נתונים, פחדים ונימוסים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן