לנבואה אין תאריך תפוגה

לנבואה אין תאריך תפוגה

נחמד לפעמים להביט במאמרים נושנים ולהבין שעל אף עיכובים, מריחות ומיזמוזים שלא מתקדמים, מאמץ עקבי ונחוש בסוף מביא לשינויים חיוביים.

פעם נישאה לפרהסיה האדישה עוד נבואה, ואלה היו צצות ועולות בקצב של מכונת ירייה בצינעה אדיבה ובעקביות נחושה כשירות לקהילה במשך שנה אחר שנה מזה תקופה ארוכה.

בזמנו עוד לא היה ברור שהנאשם יצליח לגרום לכזו דחייה והשהייה ארוכה בעזרת משתפי פעולה, כנראה מתוך חרדה, בהלה ומצוקה, ולכאורה בעזרת איומים וסחיטה.

כנראה בשל חוסר האמונה והיעדר פעולה משפטית נחושה לא הייתה ברירה אלא להמשיך לנסות להסביר את מה שכבר מזמן ידוע לפרהסיה העסוקה והטרודה, ולהסתכן בהאשמה של חפירה חסרת מנוחה וטרחנות יתירה. אחרי הרבה מאמצי הסברה סוף סוף תקופה רעה וקשה הגיעה לקיצה ומתחילה שנה רעננה. האומה שבה לחזונה ודרכה, וחברי הכנופיה העבריינית שהודחה כנראה חשים קצת מצוקה, חרדה או מועקה קלה.

אולי ציטוט ישן עם ציטוטים ופירושים יסביר מה מתרחש כאן, אפילו שמאז פרסום הנבואה כבר עבר המון זמן:

שלטון נתניהו עשוי להסתיים במעשיהו.

את עובדת היותו של הכזבן הנכלולי כזבן נכלולי הסברתי, נימקתי ופירשתי באופן עקבי כבר כמה שנים, עד שניחר גרוני ונשחקה מקלדתי.

לצערי, בהתחלה לא האמינו לי, אבל עכשיו נבואתי נמצאת על סדר היום הציבורי באופן יום יומי, ולצערי כנראה שצדקתי.

ציטוט:

האמת היא שזה לא ממש קל להיות נביא חובבני, שכן הציבור יודע כמוני שרק שוטים או הוזים משונים עוסקים במקצוע, ולכן כל פעם שאני מעז להביע את נבואתי בציבורי אני מסתכן בקבלת יחס לעגני או לגלגני, וזה לא תמיד נעים לי.

כבר שנים אני מתריע מפני הכזבן הנכלולי, ורק עכשיו סוף סוף רואים שאולי צדקתי. להבדיל ממה שכנראה חושבים חלק מהעוקבים אחר עניות דעתי, זה כלל לא משמח אותי להבין שהייתי קורבן של ממשל עברייני. חוץ מזה, אני גם חש קצת צער על שלא האמינו לי, אולי מחמת היותי סתם נביא חובבני ושולי, שכן זה היה חוסך המון צרות מיותרות, מזיקות ומביכות לי, לבני עמי ולמולדתי.

כנראה שבגלל שלא היה כלום כל החשודים והמעורבים נמצאים בחקירה משטרתית באזהרה, שכן לא היה מאום.

פעם ניבאתי שיתכן ששושלת נתניהו תסיים במעשיהו. לצערי, היום אני כבר משוכנע שגם הנבואה הזו תגשים את עצמה. זה לא נעים לחשוב שעוד ראש ממשלה יהיה סגור בתא, אבל ביבי בישל את הדייסה הזו, ורק הוא אחראי לה.

לדעתי מגיע לעם הנבחר והנרדף שתוביל אותו הנהגה ישרה והגונה, ואין בי שום שימחה לחשוב שההנהלה רימתה, הונתה ובגדה באימון שניתן לה. בעיקר אני חש צער ובושה, אבל למרבה ההקלה לא אני הוא החשוד שנמצא בחקירה באזהרה

ציטוט

הערכה: עידן נתניהו בשלבי סיום..חבורת ההון-שלטון הזו נחקרת כעת בקצב מואץ ביחידת העילית של משטרת ישראל, להב 433. פרטי החקירה נשמרים בסודיות רבה והמשטרה הצליחה להפתיע את הנחקרים והתקשורת בשבועות האחרונים, לאחר שעבדה זמן רב מתחת לרדאר. עכשיו, יוצאת החקירה מהצללים אל מרכז הבמה, וגוררת בעקבותיה סערה רבתי

ההערכה המתגבשת במערכת אכיפת החוק ובמערכת הפוליטית היא שעידן נתניהו נמצא בשלבי סיום. לא ברור עדיין מהו לוח הזמנים, אך עושה רושם שהפעם לא יוכל הודיני של הפוליטיקה הישראלית להיחלץ מהמדרון החלקלק אליו נקלע. השאלה היא, האם ינסה נתניהו להפעיל את “נשק יום הדין” הלא קונבנציונלי במאבקו נגד החקירות, וידרדר את ישראל למשבר ביטחוני או פרצי אלימות שישכיחו את החקירות.

ציטוט:

מסה קריטית שהולכת ונצברת מאיימת על שלטון נתניהו..ציטוט עם ציטוט:.משום מה כולם התרגשו כשנודע לאחרונה שכבוד ראש הממשלה קיבל המון מתנות יקרות מחברים בעלי עמדה כמעשה של שיגרה בתמורה לקצת עזרה, ושהוא גם ניסה לעשות עסקים מפוקפקים עם בעלי התקשורת הכתובה..אישית, כבר מזמן אני טוען שהמשטרה כנראה מתחילה את החקירה באופן צנוע, ושהחשדות לשחיתות קלה הם רק התחלה, שכן פרשת הצוללות נראית הרבה יותר חמורה. לצערי, הערכתי מתגלה כנכונה, לכאורה

ציטוט

פרשת הצוללות: דוד שמרון שותף במיזם לתחזוקת כלי השיט, לא כפי שטען.עורך דינו האישי של ראש הממשלה טען בתחילת פרשת הצוללות כי הוא לא אמור לקבל כסף מאחוזי עסקאות שישראל תחתום ולכן אין לו אינטרס שיהיו עוד. אלא שתחקיר “המקור” מצא כי שמרון הוא קבלן עצמאי בפרויקט תחזוק כלי שיט ישראלים במספנה גרמנית במקום במספנת חיל הים, וכן יש לו תמריץ שהפרויקט הזה יצליח ויגדל

עד כאן ציטוטים

לעניות דעתי הדלה אם האדישים היו מאזינים לדיברי נביאים חובבים כנראה שהיו נחסכים מאיתנו מאיתנו נזקים מיותרים כבר לפני שנים. לצערי, כל נבואותי עכשיו מופיעות בעיתונים, הנחקרים לחוצים והאזרחים נבוכים, מרומים וסובלים..מי יודע? אולי עכשיו אנשים כבר מבינים ששולטים בנו חשודים נכלוליים וכזבנים סדרתיים? באמת קצת חבל לי שלא מקשיבים לנביאים חובבנים, שכן בסוף מתחרטים, מצטערים, סובלים או סתם חשים נבוכים.

עד כאן ציטוט מנבואה ישנה שכנראה רק עתה משגימה את עצמה, וזה מאוד יועיל למדינה וחזונה.

אחרי החגים כנראה שיתחשו הדיונים המשפטיים, והנאשם בפלילים יזיע על ספסל הנאשמים במקום לחלום על אפשרות לשוב ולנהל לנו את החיים.

כנראה שזה לא יהייה נעים לראות עבריינים סדרתיים משמיעים כזבים לא מבוססים נוספים בפני שופטות ושופטים במאמץ נואש להתחמק מעונשים, אבל כך נוהגים הרבה פושעים חרדתיים שלא מעזים לקחת אחריות על חטאים כמו גברים אמיצים.

למעשה, העבריינים בדרך כלל מספרים שהם לכאורה טהוריים, מכחישים מימצאים קבילים, מרשיעים ומפלילים, ומנסים להאשים אחרים בטענה שהם סתם קורבנות תמימים של רשעים עלומים.

כרגע המצב עוד לא ברור, אז נמתין בסבלנות לראות מה שיהייה כתוב בדברי הימים ובפיסקי הדין הרשמיים בדורות הבאים. כדי לחיות בארץ בלי לסבול מפחדים מיותרים חשוב להיות סבלניים ורגועים, שכן יש כאן תהליכים לאומיים שלעיתים לוקחים אלפי שנים, וגם אז לא תמיד מפיקים לקחים מחורבנות קודמים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם-שילטון נתניהו עשוי להסתיים במעשיהו. קישורמאמר בשם- ברצון בורא עולם מלך רם הפך לנאשם.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

3 thoughts on “לנבואה אין תאריך תפוגה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן