פושע שהורשע או דמוקרטית אמיצה?

פושע שהורשע או דמוקרטית אמיצה?

גילוי נאות:

בעוונותי, בכל הזדמנות שהייתה לי ביקשתי רשות ואז נשקתי לידיה של עורכת הדין וחברת הכנסת רויטל, וזה נעשה כדי להראות כבוד והערכה ללא בושה, אפילו אם היינו מוקפים בקהל.

לעניות דעתי הסובייקטיבית והדלה, הפרקליטה היא דמוקרטית ציונית, נחושה, נבונה ואמיצה. הציבור התברך בכישוריה ויכולתה. היא הייתה שליחת ציבור במליאה ועשתה עבודה נפלאה, מסורה והגונה בעבור המדינה.
זה אולי קצת מוזר לומר, אבל היריב של רויטל הוא פושע שהורשע בעבר.

ציטוט:

אפי נוה חוזר. הבושה מתה.
לו אני הייתי מעורב בפרשות דוגמת אלה של אפי נוה, נתניהו ודרעי, הייתי מתכסה בכובע גרב, קובר עצמי מבושה ונעלם. והם? זה אפילו לא מזיז להם.

ציטוט:

עכשיו זה ברור: אפי נוה יסייע לקואליציה בהפיכה המשטרית.

בראיון לחדשות 12 הבהיר נוה כי אם ייבחר בשנית לראשות לשכת עורכי הדין, הוא יפעל על מנת לחזק אותה כ”איגוד מקצועי” ■ הדרך שבה עשה זאת בעבר היא על ידי תמיכה בקואליציה, וכך יעשה גם בעתיד

עד כאן ציטוט

האם מינוי עבריין למשרה ייצוגית רמה נראה כרעיון טוב לעורכי ולעורכות הדין במדינה? מי ילחם בפשע ויראה דוגמה טובה לפרהסיה אם יהייה בארץ ראש לשכה חרמני ונכלולי שבעצמו הורשע?

עבריין מורשע וחסר בושה רוצה לסייע לפושע שזומם להזיק למדינה וחזונה?יתכן שעדיף לבחור ברויטל הנבונה, הדמוקרטית, המנוסה והאמיצה לעמוד בראש הלישכה שמייצגת את עורכי ועורכות הדין במדינה.

חברת הכנסת לשעבר תפעל באופן חוקי, מוסרי וישר. סך הכל, עד היום היא תיפקדה נהדר. למה לעזור לכנופייה עבריינית שרוצה לדרוס את הדמוקרטיה, לרמוס את מוסדותיה ולצפצף על חוקיה?

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי, כשל מוסרי ואיום קיומי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן