טילים מיורטים ופושעים כושלים

טילים מיורטים ופושעים כושלים

תומכיו המאוכזבים, המרומים והשרופים של העבריין הכזבן כנראה חשים תסכול לא קטן.

סך הכל, הנאשם בפלילים הבטיח לטפל בעיניינים ולהביא רווחה לסובלות ולמתענים, אבל במבחן התוצאה מסתבר ששקרנים סידרתיים לא תמיד מדייקים.

לעומת מעלליו המזיקים והפליליים של הנוכל, עם ישראל חייב תודה גדולה למי שהתעקש לפתח את מערכת כיפת ברזל.

ציטוט:

יותר ממאה רקטות נורו מרצועת עזה לשטח ישראל ביממה האחרונה ו-24 מהן יורטו בידי מערכת כיפת ברזל, כך עדכן הבוקר דובר צה”ל. לפי הצבא, מדובר בשיעור הצלחה של כ-90%, שכן 11 מהרקטות נפלו בים, 14 בשטח רצועת עזה ו-48 בשטח פתוח. מיקום נפילתן של שבע מהרקטות טרם התברר. לפי הצבא, את הירי ביצע ארגון הג’יהאד.

ציטוט:

תושבים בעוטף: “אין לאן לברוח – ואין אמון בממשלה”

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הפושע הסידרתי פוגע במדינה, לא ממש מגן עליה ובעיקר מתעסק במאמץ נואש למלט עצמו מישיבה במתקן כליאה. כל זאת נעשה תוך הפרה בוטה של הסדר ניגוד העיניינים כאילו שמותר לעבריין כל הזמן לצפצף על חוקים בלי לשלם על המישגים.

המצב במדינה הפך למאוד מעורער בזמן מאוד קצר מאז שהפושע חזר. יש לנו בעיות חברתיות, ביטחוניות, מדיניות וכלכליות חמורות, וזה קצת לגמרי שונה מההבטחות הנוצצות שהושמעו למאזינים המוסתים ולמאזינות התמימות.

במציאות, בפני אלוהים ובמשטרים דמוקרטיים כולנו שווים, גם הפושעים, שוחרי השלום והנוכלים. לפיכך, לא בטוח שהנאשם בפלילים באמת נמצא מעל החוקים או שצריך לסלוח לו על החטאים והנזקים הלאומיים.

עם ישראל חייב תודה גדולה לציוני הדמוקרטי הנבון שהתעקש לפתח את מערכת כיפת ברזל. מצד שני, לא בטוח שההיסטוריה הלאומית תשמיע שירי הלל לעבריין הנוכל.

מי יודע? אולי במליאה יבינו שכדאי להחליף את הכנופייה בעזרת הצבעת אי אימון פשוטה, וניוושע.

למרבה הצער, בית המשפט הגבוה וכל שומרי הסף במדינה שומרים על זכות השתיקה ומאפשרים לכנופייה עבריינית לעשות כרצונה, וזו בעייה חמורה שיש לתקנה במהירה.

קישור למאמר מהארץ. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- בירושלים נפל דבר: המבצר עורער. קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן