בירושלים נפל דבר: המבצר עורער

בירושלים נפל דבר: המבצר עורער

הנאשם בפלילים נמצא בניגוד עיניינים, אבל להגנתו העבריין הסידרתי השמיע תירוצים ריקים שאינם אמיתיים.

אומנם הפושע הודה שהוא הפר הסכמים והתערב בגסות חצופה לטובת עינייניו המשפטיים האישיים, אבל זה כביכול רק נעשה לטובת המדינה, שהרי יש משבר נורא שהוא עצמו יצר בכוונה כדי לחמוק מישיבה במתקן כליאה.

משום מה, כל שומרי הסף במדינה איפשרו לנאשם בשלל כיתבי אשמה, שגם חשוד באחריות לאסון נורא בהילולה ובבגידה בביטחון האומה בעבור עמלה, לשרת בשררה. מעניין למה זה קרה? זו תוצאה של אהדה לפשע או בגלל קצת איומים וסחיטה?

ציטוט:

בג”ץ: נתניהו לא ביזה את בית המשפט כש”נכנס לאירוע”
בית המשפט העליון קיבל את עמדת היועמ”שית, וקבע כי חרף הסדר ניגוד העניינים של נתניהו – הוא לא ביזה את בית המשפט כשהודיע שיתערב במהפכה המשפטית. עם זאת, הודגש שההסדר מחייב – וכי “כולם חייבים בכיבוד פסקי דין – וקל וחומר שניתן לצפות לכך מכל גורם שלטוני”

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, בעיתונים כתוב שבית המשפט הישראלי סולח לפושע סידרתי אבל מבקש בנימוס תקיף וצדקני שבעתיד תהייה מצידו התנהגות נאותה. מצויין שלפחות אמרו לעבריין- נו נו נו. סך הכל, הוא נשבע אמונים למדינתו, ומצופה מימנו לתת דוגמא טובה לעמו ולכבד את התחייבותו.

בית המשפט מציין בפסיקתו ולהגנתו שמאוד חשוב להקפיד על התנהגות נאותה, במיוחד בזמן שירות לקהילה, אבל חלילה לא משתמש בסמכותו, לעצור, לנזוף או להעניש את מי שחטא.

במבחן התוצאה, במשך שנים כל שומרי הסף של האומה שכבר מפסיק סבלה לא עשו את העבודה, ופושע מסוכן עדיין מנהל את המדינה ביד רמה ובזרוע לקוייה. הכנופייה דירדרה את מצב האומה לסף תהום נוראה בתקופה מאוד קצרה, והיא גם שואפת להמשיך בדהרתה.

האם יש משהו בתמונה שלא נראה לגמרי כשורה?

נו, טוב. גם אם הכנופייה שולטת בשומרי הסף זה עדיין לא אומר שהיא מנהלת את הפרהסיה, זו החצופה ששירתה בצבא, מאמינה בדרכה של המדינה וסבורה ש-“להיות עם חופשי” הוא חלק מחזונה הלאומי ולא סתם סיסמה ריקה.

אם כל שומרי ושומרות הסף לא מושיעים את הדמוקרטיה מהקמים לכלותה, היא כנראה תעשה זאת בעצמה, ובעוצמה נחושה עד להצלחה מלאה.

גם אם המוסדות הממלכתיים כבר משתפים פעולה עם הכנופייה, מרצון או בכפייה, עם ישראל לא יכנע לרודן נוכל. למעשה, עכשיו כבר לגמרי ברור שבג”צ סולח לפושע ולא יספק לדמוקרטיה ישועה, ולכן המאבק האזרחי לעצמאות יחל. והוא לא יגמר עד שהעבריין יעצר.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- 1984 בגירסה חדשה או כהשראה? קישור למאמר בשם- הדמוקרטיה טטהר את האורווה. קישור לזהו זה הבושה מתה. קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “בירושלים נפל דבר: המבצר עורער

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן