סתם מאשימים, משמיצים ומסתבכים

סתם מאשימים, משמיצים ומסתבכים

איך עובדת הנדסת תודעה? אפשר למשל להשמיץ, להכפיש, להלבין פנים ברבים או סתם להאשים אחרים. בצורה זו, אדם יכול להתחמק מאשמה ולספר שהכל לכאורה קרה בגלל חווה, זו אימנו השובבה שהאשימה את הנחש בחטאיה שלה.

מאז שאדם אבינו וחווה אימנו הטילו אחריות על אחרים, גם אם הם לא אחראיים לאובדן שליטה על דחפים אסורים, המנהג כנראה השתרש אצל חלק מהצאצאיות העברייניות והצאצאים העברייניים.

אולי כדאי לזכור שהטלת אשמה ואחריות על זולתים אחרים לא תמיד מונעת מהחוטאות החוטאים מלקבל עונשים. עובדה, מאז החטאים הראשונים המאמינים מזיעים בשדות כדי לגדל חיטים ועוד שישה מינים, והיולדות הדתיות מבקשות מהצוותים הרפואיים לא לקבל זריקה לשיכוך כאבים בזמן ייצור העוללים.

ציטוט:

בכיר במשרד החוץ האמריקני על הקלטות לוין: “האשמות שקריות באופן מוחלט וברור”

בכיר בארה”ב התייחס לתיעוד של שר המשפטים שפורסם בוואלה! והכחיש את הטענות שהופנו נגד ממשל ביידן. בהקלטות נתפס לוין שהוא טוען כי הממשל האמריקני משתף פעולה עם המחאות נגד המהפכה המשפטית.

ציטוט:

שגריר גרמניה: מאכזב שדיסטל אטבריאן העמידה את ידידת ישראל לצד איראן.

השגריר שטפן זייברט ביקר את דברי שרת ההסברה, שאמרה שההפגנות נגד התוכנית להחלשת מערכת המשפט ממומנות בכסף איראני או גרמני. “מאכזב שבחרה להזכיר את גרמניה, ידידה ושותפה דמוקרטית של ישראל, לצד איראן הטוטליטרית”, אמר.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, חברי הכנופייה עם כיתבי האשמה והשאיפה לרמוס את הדמוקרטיה מנסים להנדס תודעה, והם אפילו טוענים שחברים ותיקים ונאמנים לכאורה אחראים למצב הנורא שנוצר במדינה בעודם בשליטה מלאה, לא רק אוייבי האומה.

מה התועלת בהאשמת ידידים נעלבים בפגמים האישיים? למה לא להסתפק בהשמצת זוחלים כמומלץ בכתובים?

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בהארץ. קישור לזהו זה. קישור למאמר בשם-
אהבה, שנאה והנדסת תודעה. קישור למאמר בשם- 1984 בגירסה חדשה או כהשראה? קישור למאמר בשם- פושעים סידרתיים מכבדים חוקים? קישור למאמר בשם- הדמוקרטיה טטהר את האורווה. קישור למאמר בשם- חוקה והפרדת הדת מהמדינה. קישור למאמר בשם- עבריינים, ניגוד עיניינים ודיונים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “סתם מאשימים, משמיצים ומסתבכים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן