עבריינים, ניגוד עיניינים ודיונים

עבריינים, ניגוד עיניינים ודיונים

כבוד הנשיא מגלה ממלכתיות ואחריות. למרבה הצער, השילטון מסובך בפלילים וגם נגוע בשחיתות ועבריינות, וזה יוצר קצת בעייתיות.

למרבה התמיהה, הכשלים והסיכונים לחזון הציונות לא מפריעים לחיות, זו כבוד השופטת העליונה שנמנעת מהדחת פושע סידרתי מסוכן בפסיקה קלה.

ציטוט:

למען האמת אין לראש הממשלה כל ברירה אחרת מאחר שהוא יודע שהפסיד את הקרב הנוכחי על הרפורמה המשפטית. התוכנית שהציג לוין בתחילת ינואר “לחיזוק הדמוקרטיה, שיקום המשילות, השבת האמון במערכת המשפט והשבת האיזון בין שלוש רשויות השלטון”, שבקה חיים לכל חי. מה שנותר לנתניהו הוא לצמצם נזקים ולהגיע למה שאפיין את נבחרת ישראל בכדורגל לדורותיה – הפסד בכבוד.

הנשיא הרצוג הוא בשלב זה האליבי של נתניהו שיעיד שהוא לא מתכוון לחולל דמוקטטורה בישראל.בינתיים יהיה עליו להתעלם מרעשי הרקע של פוליטיקאים מהימין (“הרפורמה נוע תנוע למרות הכול”), ומהשמאל (“החקיקה תעבור בשיטת הסלאמי”). מדובר, כנראה, בספינים שמטרתם ללחוץ עליו להשפיע על התוצאות. זה לא אמור לעזור להם. כיום יש להרצוג את הכוח להוביל למתווה פשרה שמבוסס על מגילת העצמאות.

עד כאן ציטוט.

טוב שהנאשם בפלילים כבר כנראה מבין שהוא לא יצליח להפוך את הדמוקרטיה הישראלית לממלכה רודנית עם כוהנים סחטניים ושופטים צייתניים. כל הכבוד לשלל הדגלים שמתנפנפים כבר שבועות וחודשים.

מצויין שכבוד הנשיא עושה מאמצים כבידים לתקן את הקילקולים ולשמור על חזון המייסדים.

הדיונים והמפגשים בין הצדדים כנראה יתקלו בכמה קשיים, אבל חיות עדיין חוששת להתקרב לתפוחי אדמה לוהטים. מסיבה זו, השעשועים ימשכו בעוד שהנזקים הלאומיים מצטברים, במבצר המעורער נפערים סדקים מסוכנים, והנאשם הפלילי נמצא בניגוד עיניינים.

לגזענים בכנופייה השליטה יהייה קשה לקבל כחוקה את מגילת העצמאות שהקימה מדינה ליהודים בציון, וזאת בגלל המונח המעצבן- שוויון.

ללאומנים ולמתחזים ליהודים יהיו קשיים עם הרעיון שמותר לאנשים להאמין במה שהם רוצים, ללא הבדל דת, גזע או מין.

מטיבעם, הקיצונים אינם סובלניים או גמישים ולכן הם רוצים שכולם יאמינו במה שהם חושבים ועושים. בעיניהם, כל האמצעים כשרים גם אם הם כוחניים, שתלטניים ורודניים, אפילו השגויים, הסחטניים, המפלים והמזיקים. למעשה זה קצת מוזר, שכן יהודים לא מעוללים לאחרים מה שלהם היה לא נעים. בגלל זה המונח- “מתחזים” מאוד מתאים.

בעברית קלה, הדמוקרטיה רוצה וצריכה חוקה עם עקרונות המגילה כדי לשמר את דרכה, זהותה וחזונה. מצד שני, כלל לא בטוח שזה גם מה שרוצה הכנופייה עם כיתבי האשמה, זו שבעיקר רוצה להמלט פושע סידרתי מהרשעה.

לכרגע, נעשה מאמץ להראות לאומה שכבר מספיק סבלה שיש הידברות בהנהגה מתוך כוווה לסייע למדינה, אבל כלל לא בטוח שהפושעים יסכימו לוותר על המזימה לדרוס חוקים ולרמוס מוסדות ממלכתיים כדי למלט פושע מישיבה בתא.

מעניין שהפושע הפלילי מאיים לדרוס את מוסדות הדמוקרטיה ופועל בכל כוחו לרמוס את חוקיה ברגל גסה, והדבר לא מפריע לערכאה העליונה, זו שעד עתה יושבת מבויישה, דוממת, מבוזה ושקטה בפינה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הרשות השותקת דוממת? קישור למאמר בשם- העליון לא שומר על ציון? קישור למאמר בשם- שבועת אמונים וסיבוכים פליליים. קישור למאמר בשם- טעיתי, שגיתי, השמצתי והאשמתי. קישור למאמר בשם: כשירות, ליקות וניבצרות. קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

4 thoughts on “עבריינים, ניגוד עיניינים ודיונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן