סקרים, שקרים ואישומים פליליים

סקרים, שקרים ואישומים פליליים

מצב הרוח הלאומי אינו בשיא. למעשה המצב קצת עגמומי. בראש האומה ניצב די רעוע נאשם פלילי שהוא פושע סידרתי וכזבן נכלולי, ונראה שהכשל המוסרי הזה לא ממש משמח את הציבור הישראלי.

הכנופייה הקיצונית, הסרבנית, הרודנית והמרדנית שבשררה לא מכבדת את עקרונות מגילת העצמאות של המדינה העברית. במקום ביטחון, שלום ושוויון, העבריינים רוצים לרדוף מדון ולרמוס את מוסדות הדמוקרטיה בציון במאמץ להושיע פושע סידרתי מהרשעה עם קלון.

הסקרים האחרונים מראים שוב ושוב שהעם איבד אימון בנאשם הפלילי שיושב בשילטון. ההצהרות המופרכות שלו וניסיונות נואשים להנדסת התודעה כבר לא ממש עושות את העבודה.

מה לעשות. מוכרי רהיטים רהוטים, אנוכיים וחמדניים יכולים להסית לשנאה ולשקר להמון אנשים במשך הרבה שנים, אבל בסוף החטאים נחשפים, ובאים למזיקים עונשים.

רבין לא באמת היה בוגד שמהווה סכנה לאומה. למעשה, הוא לחם בגבורה רבה למענה, שיחרר את הבירה, כבש את כל סיני, את הגדה והרמה, ואז גם עשה הסכמי שלום בשכונה, שזה חזון המדינה.

ללא קשר להיסטוריה ולתרומה הכבירה למדינה, מי שדירבן, ליבה ולא מנע הסתה שיקרית לשנאה שהובילה לאסון נורא היה העבריין הסידרתי שעומד עכשיו לדין בערכאה. מאז הפשע המזעזע שפגע באומה, דרכה, תורתה וחזונה הכזבן הנכלולי הפך עצמו לנאשם עצבני ושליט כוחני המסובך עד צוואר באופן פלילי, שזה לא ממש דבר חיובי.

ציטוט:

הליכוד והקואליציה בראשות נתניהו מאבדים מכוחם שבוע אחרי שבוע, ובניסיון לעצור את ההיחלשות, רה”מ נוקט בכמה דרכים שלא נראו זמן רב • בין השאר נתניהו קיים מסיבת עיתונאים שכללה מענה לשאלות, שוחח עם ראשי רשויות וחזר מפיטורי שר הביטחון • בנוסף, על רקע המצב הביטחוני, הממשלה תקיים ישיבה בשדרות.

עד כאן ציטוט.

האם עוד דיבורים בקול נעים, הפרחת שלל כזבים נוצצים, השמעת אישומים מופרכים כנגד אחרים וכל מיני סיחרורים פזורים ישיבו לעבריין את אימון התושבות והתושבים?

זה קצת לא נעים לומר מחמת הנימוס, אבל יתכן שהפושע הסידתי כבר איחר את האוטובוס. סך הכך, נראה שלעם אין הרבה אימון בכזבן הצבוע, והוא כבר די מאוס.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- עבריינים, ניגוד עיניינים ודיונים. למאמר בשם- הרשות השותקת דוממת? קישור למאמר בשם- העליון לא שומר על ציון? קישור למאמר בשם- שבועת אמונים וסיבוכים פליליים. קישור למאמר בשם- טעיתי, שגיתי, השמצתי והאשמתי. קישור למאמר בשם: כשירות, ליקות וניבצרות. קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן