זוהר לא מעיד על טוהר

זוהר לא מעיד על טוהר

הסתה ריקה, השמצה, הכפשה והאשמה שיקרית שאין כל ביסוס מציאותי בצידה הן טכניקות מצויינות שעוזרות להנדסת תודעה לצרכי פוליטיקה.

למפיצי הרשע האמת לא ממש חשובה, העיקר זה לקבל כותרת מרהיבה, ולהפיץ דיבה ללא חשש מתביעה בשל החסינות הפרלמנטרית המהנה שניתנה.

הנה ציטוט מדיברי שטות שכנראה נועדו לסייע לעבריינות ולהתחמק מאחריות:

מיקי זוהר: “לפיד וגנץ רוצים שהשיחות ייכשלו כדי שהכאוס יחזור לרחובות”

עד כאן ציטוט שכנראה מעיד על ניסיון להטיל במקום לקחת אחריות, ולתמוך ברודנות שאינה חזון הציונות.

אולי צריך להשמיע אמירה הזוייה ולא נכונה כהלצה בתגובה שתתקן את הבעייה?

מירי זוהר: הבוס שלי הוא עבריין סידרתי שנאשם בשלל כיתבי אשמה, חשוד באחריות לאסון נורא וגם בבגידה בביטחון האומה בעבור עמלה. הוא נמצא בניגוד עיניינים, רוצה לשלוט בשופטים וחוקים, והדמוקרטים הציונים רק מעצבנים ומפריעים.

כמובן, הלעיל אינו דבר שבאמת נאמר. מצד שני, אולי זה קצת יותר אמיתי מהשטויות שהשמיע דוברו הצייתני של הנאשם הפלילי.

אם יש בארץ הפגנות אזרחיות מזה חודשים זה לא בגלל שראשי האופוזיציה הסכימו לדבר עם עבריינים כזבניים שזוממים לדרוס מוסדות דמוקרטיים ולרמוס חוקים לצרכים אנוכיים.

למעשה, יאיר ובני רוצים לייצב את המצב הלאומי, ואפילו מוכנים לדון עם נציגי הכנופייה הכזבנית והמזיקה למען טובת המדינה, אבל זה אומר שהעבריינים צריכים לוותר על המזימה להפוך דמוקרטיה לדיקטטורה שפושע בראשה.

בעברית קלה, המהומה האזרחית החלה בגלל המזימה להרוס את הדמוקרטיה. ההדיברות עם הכנופייה נועדה לנסות לפתור את הבעייה. אם הכנופייה לא תבטל את הקנונייה, כבוד הנשיא כבר הבטיח להסביר לאומה מי פוצץ את השיחות ולמה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- סתם מאשימים, משמיצים ומסתבכים. קישור למאמר בשם- אהבה, שנאה והנדסת תודעה. קישור למאמר בשם- 1984 בגירסה חדשה או כהשראה? קישור למאמר בשם- פושעים סידרתיים מכבדים חוקים? קישור למאמר בשם- הדמוקרטיה טטהר את האורווה. קישור למאמר בשם- חוקה והפרדת הדת מהמדינה. קישור למאמר בשם- עבריינים, ניגוד עיניינים ודיונים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן