פושעים סידרתיים מכבדים חוקים?

פושעים סידרתיים מכבדים חוקים?

למרבה התמירה והפליאה, עד עתה בג”צ וכל שומרי הסף במדינה לא מנעו את הבושה. נאשם בשלל תיקים פליליים הורשה לנהל את המדינה, רק בתנאי שימנע מהתערבות אסורה מעיסוק בעינייניו המשפטיים.

במבחן התוצאה וללא קשר להתחייבות החתומה, זה לא ממש היה הפתעה מדהימה כשהפושע הסידרתי נחפז להעביר חוק שימנע את האפשרות להוציא עבריינות לניבצרות.

במילים אחרות, העבריין הסידרתי שוב ציפצף על הסכם שעליו הוא חתם, וגם ביזה את בית המשפט העליון אל מול העם הנדהם.

מה עושים עם עבריינים נכלוליים שכל הזמן מכזבים, מצפצפים על חוקים, מבזים מוסדות ממלכתיים ובוגדים בהסכמים? כמובן, מנסים לדבר איתם בנימוס תרבותי ומבקשים יפה שיכבדו את שבועת האמונים.

ציטוט:

שיחות ההידברות בין צוותי הקואליציה לצוותי יש עתיד והמחנה הממלכתי יתחדשו היום בפעם הרביעית. עד כה לא הושגו הסכמות משמעותיות במשא ומתן, אך בקואליציה מעריכים כי ההידברות תמשיך גם אחרי החזרה מפגרת הכנסת וכי החקיקה לא תקודם כל עוד השיחות ממשיכות.

עד כאן ציטוט.

חלילה, המאמץ להידברות דמוקרטית ליד שולחן חגיגי עם משקאות קרים יכשל, לא תהייה לאומה ברירה אלא לעבור לניפנוף אזרחי נימרץ בהמון דגלים. סך הכל, חשוב להגן על חזון המייסדים מפני סיכונים קיומיים ואיומים לאומיים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הדמוקרטיה טטהר את האורווה. קישור למאמר בשם- חוקה והפרדת הדת מהמדינה. קישור למאמר בשם- עבריינים, ניגוד עיניינים ודיונים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “פושעים סידרתיים מכבדים חוקים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן