אולי הועדה תשמע הכחשה?

אולי הועדה תשמע הכחשה?

כידוע למי שיודעת ויודע הדמוקרטיה הציונית נפטרה מעונשה של הכנופיה הנכלולית והעבריינית המזיקה שמסוכבת עד צוואר בכיתבי אשמה כבר לפני שנה.

מאז המהפכה בהנהגה וניקוי האורווה שסרחה באה לנו תפנית מאוד חיובית. ההנהגה אינה מסובכת בצורה פלילית ולמעשה היא מאוד אחראית, יעילה ורצינית. כבר שנה אין סגרים, אין טילים, אין פוגרומים ברחובות הערים, הפושעים פחות משתוללים וגם לא שומעים על עוד ועוד אישומים מביכים.

בעזרת הרב חסדו, היום החוטאים כבר מזיעים, דואגים, מתפתלים, רועדים וחוששים. חוץ מזה, כנראה שהם גם מבינים שבתום החגיגה הארוכה והמהנה על חשבון אחרים משלמים על החטאים.

ציטוט:

יספר את גרסתו: נתניהו הוזמן להעיד בועדת החקירה לאסון מירון.
ראש הממשלה לשעבר הוזמן למסור את עדותו בפני ועדת החקירה לחקר אסון מירון. נתניהו ימסור את עדותו ביום רביעי, ה-20 ביולי. הדיונים ישודרו באתר הוועדה באינטרנט.

ציטוט:

הבכירים שלא לוקחים אחריות: דרעי הפציר, אוחנה תמך, נתניהו הסכים, המפכ”ל אישר.
שר הפנים הוביל את המתווה להילולה ללא הגבלה, אחרי האסון דרעי לא אמר כמעט מילה. השר לביטחון פנים תמך במתווה, ואחרי ש-45 נהרגו אמר: “אחריות אין פירושה אשמה”. רה”מ נכנע ללחץ הפוליטי, לאחר ההילולה קרא רק ל”בדיקה”. המפכ”ל אישר תוכניות בלי שהגיע למירון – ולא לקח אחריות. האישים והגופים שיצטרכו לענות לשאלות אחרי מחדל מירון.

עד כאן ציטוט שמראה חוסר אחריות פושע שנעשה למטרות פוליטיות אנוכיות, שזה אומר ללא התחשבות.

בעיתון כבר דווח שהאסיר המורשע ששוחרר, חזר להיות שר ושוב הסתבך בפלילים כבעבר, ביקש לא להגביל את מספר העולים להר. למטרות פוליטיות וללא התחשבות בתוצאות האפשריות של דחיסות יותר מידי חוגגים דחוקים למקומות צפופים, הנאשם בפלילים אישר לקיים הילולות צפופות ומסוכנות שהסתיימו בהמון קורבנות ומשפחות שכולות.

מה יספר החשוד המרכזי לועדה? שהוא לא ידע שדוחק כביר בסימטא צרה יכול להוות סכנה? שהאסיר המשוחרר ביקש יפה אז הוא נעתר לבקשה ללא מחשבה תחילה או הבנת משמעותה? שמפקד המשטרה ציית להנחייה הפסולה ולא מחה, מרד, התפטר או הקים קול זעקה בטלוויזיה?

בקיצור, הנאשם בפלילים כנראה ינסה לספר שאין לו שום אחריות על מעשי השוכן במרומים. סביר שהאסיר המשוחרר שחטא כבעבר יטען בפני הועדה שהכל באחריות הבריאה שנותנת ולוקחת כרצונה, ולכן אין לו עצמו שום אחריות לבעייה שכן הוא רק בן תמותה שסתם סובל מרדיפה על רקע מוצא והתנהגות עבריינית פסולה.

בעברית קלה, ההכחשה, ההתפתלות, ההטעייה, ההתיתממות והניסיונות הנואשים להטלת אשמה על כל הסביבה כדי לחמוק מהענשה ישודרו לאומה, ובטח יהוו הצגה טובה.

קישור למאמר מעריב. קישור למאמר בידיעות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן