אולי טענה ריקה עדיפה מדממה

אולי טענה ריקה עדיפה מדממה

הנאשם בפלילים שגם חשוד באחריות לאסון נורא ובבגידה בביטחון המדינה בעבור חופן מזומנים העלה טיעונים משעשעים וניסה לספר שהסכמים מדיניים וכלכליים עם השכנים הם לכאורה כישלון, כניעה וסכנה נוראה ליהודים.

מי יודע? אולי הפרחת האישומים המופרכים נעשתה בגלל שהוא סבור שהתושבים טיפשים והתושבות שוכחות דברים. חוץ מזה, חזון המדינה כולל כוונה להגיע להסדרה בשכונה. העבריין רוצה לשנות את הכתוב במגילה?

למה הנאשם שהסתבך בערכאה ויורשע רוצה לטפח איבה, חרדה ולוחמה? לדעתו זה יועיל לאומה או יבטל בעבורו את כיתבי האשמה?

ציטוט:

ההסכם עם לבנון היה כרוך אמנם בוויתורים ישראליים, אבל יש לו פוטנציאל לסייע לשקט בצפון ■ נתניהו תקף את לפיד כדי לצבור רווח פוליטי, ושכח שהוא עצמו נקט מדיניות של ריסון מול חיזבאללה.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, המודח משררה עושה ככל יכולתו לפגוע ולהזיק למדינה. הוא תוקף את ההנהלה ומנסה לטעון שהוא היה עושה עבודה יותר טובה.

למרבה הצער, אומנם זכותו של העבריין להיות כזבן מסוכן, אבל במציאות הוא עצמו ניסה לסגור הסכם עם לבנון במשך עשר שנים, ובעיקר בזבז זמן

ללא קשר לכישלונו וחוסר הצלחתו שלו, הנאשם בפלילים מתאמץ ככל יכולתו להזיק למחליפו במקום לברך אותו על תרומתו לשלומו, ביטחונו ורווחתו של עמו. מי יודע? יתכן שמטרידה את הפושע המחשבה על ההרשעה הצפוייה והישיבה במתקן כליאה, אז הוא מנסה להמציא איזה עלילה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- הפושע מזיק בכוונה? קישור למאמר בשם- למה העבריין הסידרתי מזיק למדינה? קישור למאמר בשם- החזון לציון כולל עוון וקלון? קישור למאמר בשם- פושעים עברייניים, טריקים ושטיקים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן