איומים עשויים לגרום נזקים

איומים עשויים לגרום נזקים

בעוד שאנו נהנים מעוד סבב בחירות מיותרות והנאשם בפלילים עוסק בניסיונות נואשים להתחמק מהרשעות, ההנהגה הקיצונית באיראן כנראה חשה חרדות קיומיות. כדי להסביר את ההרגשות הקשות באות מפרס הודעות מאיימות ומתריסות שמעידות על דאגות מוצדקות מהבאות.

לא ברור למה האיראנים סבורים שאם תבוא עליהם התקפה היא תיתמקד ביעדים מבוצרים וחפורים שיכולים לעמוד בנזקים. למעשה, יתכן מאוד שהבורות התת קרקעיים ישארו שלמים ותקינים, אבל מעליהם לא יהיו איראנים.

ציטוט:

ערוץ הטלגרם האיראני, שבו נטען כי איראן “יכולה להחריב את ניו יורק” בעזרת טילים בליסטיים בין-יבשתיים, ניסה לייחס את טענותיו לגבי הפריצה לגרעין בפורדו לדיווחים של סוכנויות ביון מערביות. הוא ציין כי סוכנות הביון הבריטית אמרה שלאיראן יש מספיק חומרים לבניית פצצת אטום.

עד כאן ציטוט מהתרברבות מלאת תוקפנות שכנראה גם חושפת חרדתיות.

אולי כדאי לסכם ולומר שבינתיים איראן עדיין כאן, אבל מצבה די רעוע ונפיץ, ויתכן שלהנהגה זה כבר מובן.

אומנם, זה יהייה קצת לא נעים להעלות את טהראן ואולי עוד כמה ערים בעשן, אבל יתכן שלא תהייה ברירה, והדבר המצער בעצם יגרום למצב להיות הרבה פחות מסוכן.

נו, טוב. מה לעשות. גם דיפלומטיה מאומצת לא תמיד יכולה לפתור את כל הבעיות.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- רומזים, מסמנים, מנטרלים ומתכוננים. קישור למאמר בשם- יפה ששולחים הסברים לזדים. קישור למאמר בשם- הישראלים לא משחקים. קישור למאמר בשם- למה המאויימים מאיימים? קישור למאמר בשם- מחוסר ברירה עשוייה להעלם סכנה. קישור למאמר בשם- קדושת החיים וסיכונים קיומיים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “איומים עשויים לגרום נזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן