גזענות יהודית זו טעות רצינית

גזענות יהודית זו טעות רצינית

זה קצת לא נעים לספר ברבים, אבל דומה ששרת הפנים מונעת מדחפים גזעניים ולא דמוקרטיים, אנושיים ושוויוניים. חוץ מזה, מי שהייתה שרת המשפטים גם לא פוסלת חבירה לעבריינים שנאשמים בשלל תיקים פליליים.

ציטוט:

זהבה גלאון, המועמדת לראשות מפלגת מרצ אמרה היום (שבת) באירוע שבתרבות עם נחמה דואק בחולון כי “איילת שקד מקדמת פוליטיקה של רוע – היא חלק מגוש נתניהו, לא מגוש השינוי”.

גלאון הוסיפה כי “כל המדיניות שלה במשרד הפנים היתה של רוע, נגד קליטת פליטות אוקראיניות, נגד אזרחים ערבים ישראלים, נגד כל מי שהוא מוחלש. יש לה מטרה אחת מול העיניים- עליונות יהודית”.

עד כאן ציטוט שמסביר ששרת הפנים שטופת הלאומנות כנראה לא ממש מבינה שדמוקרטיה מבוססת על שוויוניות, סובלנות, אנושיות והתחשבות.

מי יודע? אולי השרה הנבונה סבורה בטעות שמתן עזרה וסיוע לאיזה מיעוט שעבר סיוט יפגעו לנו בזהות? יתכן שבתורה של החילונית הקיצונית והסרבנית כתוב שיש לעולל לאחרים מה שלנו היה לא נעים? זה די מדהים.

אולי איילת הקיצונים הרכים והיפים חושבת שאהבת הזולת מתייחסת רק לחלק מהברואים, הבצלמים והיצירים, ושאלוהים בטעות ברא המון עמים גויים שאינם לגמרי כשרים? קצת חבל שאין לשרה החילונית הבנה בכתובים.

מעניין שהגישה של שרת הפנים כלפי זרות וזרים קצת מזכירה תופעות גזעניות פסולות, מרושעות ושגויות שהובילו לתוצאות איומות ונוראות.

האם שרת הפנים שואפת להפיץ סיסמאות מלהיבות כמו- אלוהים הבטיח את ישראל ליהודים? היא רוצה לסמן זרים בכוכבים על הבגדים או לגרשם למקומות אחרים? אנחנו שמחנו שכך התייחסו אלינו אחרים?

כזכור לזוכרות ולזוכרים, האלוף גולן פעם אמר ברבים שהוא מודאג לראות בחברה הישראלית תהליכים מסוכנים שמזכירים לו ימים אפלים. הדברים הישירים עשו הרבה גלים, ואת הקולות הכי רמים השמיעו לאומנים לוחמניים שלא מעוניינים בהסדרים, ככתוב במגילה שהקימה מדינה ליהודים. היום באה זהבה ובאומץ גלוי פחות או יותר חזרה על הדברים.

קישור למאמר בוואלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “גזענות יהודית זו טעות רצינית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן