עבריינות, שחיתות והטלת אחריות

עבריינות, שחיתות והטלת אחריות

למרבה ההפתעה במקום לקחת אחריות על שאישר את הבקשה הלא קדושה לצופף יותר מידי מאמינים במירון למטרות פוליטיקה הנאשם בפלילים הטיל אשמה על אחרים וטען ללא בושה שהוא לכאורה צדיק תמים.

כנראה ששלל מכתבי האזהרה מגורמים שונים, ההתרעות הרבות שבאו בהתמדה במשך שנים, והמחשבה שבעצם אין מקום במתחם הקטן למאות אלפי משתתפים דחוסים ודחוקים לא מנעה מהעבריין הסידרתי לאשר סיכון חיים לצרכים אישיים.

ציטט:

נתניהו, מצאת למי להגיד “לא ידעתי”

ציטוט:

הבכירים שלא לוקחים אחריות: דרעי הפציר, אוחנה תמך, נתניהו הסכים, המפכ”ל אישר.

עד כאן ציטוט שחושף עבריינות וחוסר אחריות.

נו, טוב. אז הנאשם בשלל תיקים שגם חשוד בבגידה בשלום המדינה בלי שמשרד הביטחון ידע בעבור רווחים אישיים שמנים סיפר שלא עלה בדעתו להתחשב בתמרורים האדומים.

האם התירוצים הקלושים הללו יספיקו כדי לזכות את המושך בחוטים מאחריות לאחד האסונות הכי נוראים שהתרחשו במדינת היהודים?

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- נאשם בפלילים ואוסף עבריינים. קישור למאמר בשם- הנאשם הפלילי הוא עבריין סידרתי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן