אכלו לי, שתו לי, תפרו וריגלו לי

אכלו לי, שתו לי, תפרו וריגלו לי

נראה שרק עכשיו אזרחי ואזרחיות הדמוקרטיה היחידה בסביבה מתחילות ומתחילים להבין את מימדי הפשע שביצעה הכנופייה העבריינית, זו שעשתה ככל העולה על רוחה, תקפה אזרחיות ואזרחים, עצרה, ריגלה ועקבה.

מה שהתגלה אך לאחרונה לאומה ההמומה קצת יותר מתאים לדרכי התנהלותה של דיקטטורה חשוכה, וטוב מאוד לחשוב שהכנופייה העבריינית והמזיקה הודחה וסולקה מהשררה.

מי ידע או ידעה שהממשלה החצופה חודרת לכל טלפון כרצונה ומתי שבא לה? כל הפוליטיקאים בארץ היו חשופים לעבריינים שמרגלים? האמצעים הפסולים הללו הופעלו גם נגד שומרי הסף הדוממים והסלחניים?

כבר יודעים שאת הריגול אחרי שר הביטחון אירגנו במישרד עורך הדין של הנאשם הנכלולי שאינו ממש אמין. אחרי מי עוד הפושעים עקבו בלי שהם והן ידעו וחלילה קצת נסחטו?

נו, טוב. אז הכנופייה לכאורה בחנה בקפידה בטלפון של מי שבא לה כל תמונת נוף רגועה, כל צילום מביך בתחתונים באמבטיה, כל שיחת זימה עם המאהבת הסודית מהעבודה, את ההעתקים של תוכניות הטילים הגרעיניים, את רשימת הקודים הסודיים וגם את מיספרי כל החשבונות החסויים שחבויים באיים רחוקים שבהם לא משלמים מיסים.

נו אז מה? מזימת הריגול נגד כל המדינה עצרה את ההליך בערכאה או ביטלה את כיתבי האשמה? סך הכל האומה עכשיו נחשפה למידת הסכנה שהייתה לדמוקרטיה ולעומק הנכלוליות חסרת הגבולות של הכנופייה, אבל החבורה המסוכנת הודחה.

ציטוט:

התגובות לגילויים החדש בפרשת NSO: מנכ”ל משרד האוצר לשעבר שי באב”ד ושר המשפטים גדעון סער התייחסו הערב (שני) ב”מהדורה המרכזית” לפרסום כלכליסט מהבוקר שמנה שמות רבים שהודבקו כביכול בתוכנית הריגול פגסוס של NSO על ידי המשטרה תוך חריגה מהנהלים.

“אם הייתה חריגה ללא סמכות – אנשים צריכים לתת על זה את הדין”, אמר סער. עם זאת הוא הדגיש כי “החריגה היחידה שידועה היא זו שעלתה מצוות הבדיקה שמינה היועמ”ש הקודם והייתה על מקרה שבו ניתן צו להאזנות. כל מה שהיום פורסם בעיתון כלכליסט לא ידוע למערכת במשרד המשפטים ולכן זה מחייב בדיקה יסודית ללא טיוח”.

עד כאן ציטוט שלכאורה מעיד על רצון לבער את השחיתות והעבריינות.

יתכן שתוקם עוד ועדת חקירה שתבדוק ביסודיות קפדנית את הפרשה, תגלה לנו שהכנופייה העבריינית לכאורה גם בנושא הזה פעלה בצורה שאינה ראויה, ובטח נשמח מאוד לחשוב שהיא כבר הסתבכה, הודחה וסולקה.

אחרי פירסום מסקנות וועדות החקירה כנראה שנוכל לעבור לשלב של הגשת כיתבי אשמה, גימגומים בערכאה, ניסיונות השהייה, הרשעה והענשה. אומנם הדרך עוד רבה אבל הכוונה לטהר את האורווה שסרחה כבר ברורה, וכן גם התוצאה

קישור למאמר ב- N12. קישור לסרטון בפייסבוק על הוראות הנאשם למפכ”ל שמינה. קישור למאמר בשם- מרגלים עברייניים מתלוננים? קישור למאמר בשם- שגיאה מועילה נעשתה בכוונה? קישור למאמר בשם- יועץ נכלולי למשטר עברייני. קישור למאמר בשם- משתף הפעולה לכאורה מסייע לפשע. קישור למאמר בשם- תהייה ועדת חקירה ליועץ הכנופייה? קישור למאמר בשם- הקלון הלך לישון. קישור למאמר בשם- מזדעזעים משותפים נכלוליים ומוכרים. קישור למאמר בשם- שילטון, עוון וקלון.  

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

4 thoughts on “אכלו לי, שתו לי, תפרו וריגלו לי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן