אפשר לעבוד, ללמוד ולסגוד

אפשר לעבוד, ללמוד ולסגוד

כידוע ליודעות וליודעים, הבדלנים המתחזים לכשרים לא עובדים, לא מתגייסים, לא מכבדים דמוקרטים ציונים, וחיים כטפילים בלי לגדל ביכורים על חשבון משלמי המיסים.

בנוסף, המאמינים בטעות שהם דתיים כשרים בעצם סוחטים, חומדים וגוזלים מאחרים. הם ם מנסים לקחת מונופול על עסקי אלוהים, ומתאמצים לכפות על הישראליות והישראלים אורח חיים שהיה נהוג לפני המון שנים.

במשך הרבה שנים הנאשם בשלל תיקים פלילים נתן למתחזים לכשרים כל מה שהם רוצים, כנראה משום שהוא נורא רצה שותפים שבעזרתם יוכל לנהל בצורה עבריינית את מדינת היהודים. למטרה זו, הנוכל היה מוכן לבזבז כספים ציבוריים ולתת אותם לשותפים גזלניים שלא תורמים במקום להעלות את הקיצבה לקשישים ולהעביר תקציבים לבתי החולים הקורסים.

החילוניות והחילונים עולות ועולים על מדים, שכן אלה החוקים שליהם כל התושבות והתושבים מחוייבים, ווות וזוכים לקבל מה מאות שקלים בעבור תרומה למדינה במשך שנים. לעומתן ולעומתן, הבדלנים מקבלים כל חודש אלפי שקלים בעבור רביצה בישיבה נוחה ומילמולים.

עד כאן תיאור מצב הדברים, ולמעשה אנו כבר די רגילים לצפות בסחטנים בשחורים מקבלים המון תקציבים מנוכלים סדרתיים.

רק בעייה קטנה יש עם המצב הנפלא- רוב האולוסיה סבורה שאין צורך לממן בטלנים, ושיהייה ראוי וצודק להעלות את של החיילות והחיילים. בדמוקרטיה הרוב קובע, תוך התחשבות בזכויות המיעוטים, שכן הרעיון הוא שכולם שווים, בין אם גדולים או קטנים.

סקר חדש מראה די בבירור שלציבור כבר קצת נמאס מהסידור שעולה ממון רב לציבור, ולכן יש סיבה לקוות שיבוא לדמוקרטיה השוויונית שיפור, אפילו שזה אולי יגיע קצת באיחור.

ציטוט:

רוב יהודי מוחץ נגד תקצוב הישיבות.

73% מהציבור הישראלי, מבקשים לבטל את תקצוב הישיבות מקופת המדינה, 44% מעדיפים להיקבר בקבורה חילונית, רוב הציבור מתנגד לצירוף המפלגות החרדיות לקואליציה.

עד כאן ציטוט שנראה מראה שמתן הקלות, הנחות ומתנות לקבוצה שלא מסייעת לאזרחים ולאזרחיות נחשב בעיני רוב מכריע בציבור כטעות.

חשוב שהבדלנים בשחורים ילמדו, יהגו, יתפרנסו וגם יאכילו את הילדים. בתורה נאמר- בזיעת אפיך תאכל לחם. לא כתוב- תתפרנס מסחיטת תקציבים מאחרים. היה נחמד אם החרדים היו יוצאים מהחדרים הסגורים, מגדלים משבעת המינים ומביאים ביכורים טריים לבירה, אולי תמרים, ענבים, יינות כשרים, גבינות עיזים ושיבולים.

בכל העולם יהודים דתיים מתפרנסים ולומדים. למעשה כך נעשה כבר המון שנים. למה רק בישראל הציבור הרחב צריך להאביס את הממלמלים שלא עובדים ורק לתת פירורים לחיילות וחיילים, לקשישות דלות ולקשישים עניים, לחולות שסובלות ולחולים בבתי חולים חסרי תקציבים?

חוץ מזה, למה בדמוקרטיה שוויונית נותנים לתלמידים שלעולם לא מסיימים את הלימודים ומתפרנסים קיצבה ומשכורת לכל החיים רק בגלל שלדעתם הם כשרים, בגלל שהם מנפנפים בקרדומים קדושים וחשים עצמם מובחרים? כך המדינה נוהגת בכל הסטודנטיות והסטודנטים?

אולי למען השוויון צריך שהמדינה תממן לכולם לימודים, וגם תעניק להורים משכורת להאכיל בה את הילדים לכל החיים בלי צורך לשלם מיסים? החילונים לא חשים קצת מקופחים יחסית למצבם של המתוקצבים שלא עושים מילואים?

קישור למאמר בחדרי חרדים. קישור למאמר בשם- המתחזים לכשרים הם פושעים. קישור למאמר בשם- הציונים דואגים לביטחון היהודים. קישור למאמר בשם- למי יש מונופול על הכל יכול?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “אפשר לעבוד, ללמוד ולסגוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן