הציונים דואגים לביטחון היהודים

הציונים דואגים לביטחון היהודים

גילוי נאות: פעם לבשתי מדים והתנדבתי מרצוני החופשי לשרת עם שיריונאים אחרים, אפילו שידעתי שלפעמים נשרפים או נפגעים מזה, והדבר לא ממש נעים. היום בני הצעיר משרת בגבול הדרום, ולפעמים שומע פיצוצים. אחותו שירתה בפיקוד שם, אבל היא כבר השתחרה ממילואים.

כשפעם שירתתי את מולדתי החיילות והחיילים עדיין קיבלו נשקים, ופעם בחודש גם קצת כסף לסיגריות, משקאות קרים או ממתקים. דומני שהיום רוב העומדות ועומדים בדרכים אינם חמושות וחמושים, וזה די מוזר, שכן בדרך כלל בלי נשק חשים חשופות וחשופים לכל מיני פיגועים ואירועים לא צפויים.

לעומת המשרתות והמשרתים שמקבלים מעט מאוד ממון בעבור מתן שירות משך שנים, המשתמטים הבדלניים שאינם ציוניים או תורמים מקבלים כל חודש אלפי שקלים מהמדינה רק בגלל שהם יושבים בארמונות מפוארים והיכלים מרהיבים שמתוקצבים בכספים ציבוריים וממלמלים.

מסתבר שבדמוקרטיה השוויונית אשר בציון אין באמת שוויון. הבטלנים בשחורים מקבלים המון ממון והמשרתים והמשרתות על מדים ירקרקים בהגנה על התושבות והתושבים מקבלים פירורים.

ציטוט:

בכיר במפלגת העבודה לחברי הממשלה: “שכר החיילים – אות קלון למדינה”
מזכ”ל מפלגת העבודה ערן חרמוני פנה במכתב לחברי הממשלה בדרישה לעלות את שכר החיילים בסדיר • “שכר החיילים מביש ומבזה את המדינה. יש לתקן את העוול הנורא”, כתב במכתבו • תכניתו של חרמוני כוללת העלאת שכר חיילי הסדיר ב-50% החל מ-2022.

עד כאן ציטוט.

איזה מסר אנו שולחים לתושבות ולתושבים, לנערות ולנערים אם עבריינים נותנים תקציבים נדיבים למשתמטים בגלל הסכמים קוליציוניים סחטניים, ואת הלוחמות והלוחמים על מדים מקפחים? אולי כדאי לשקול תיקונים ולשפר את מצב הדברים?

קישור למאמר ב- N12.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “הציונים דואגים לביטחון היהודים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן