אפשר קצת לוותר ולפתע הכל מסתדר

אפשר קצת לוותר ולפתע הכל מסתדר

סביר שגם יאיר אינו חמדן נהנתן ונוכל בכיר, אבל על פי חוק חשוב לתת לראשי ממשלה סיוע כדי שלא יצטרכו להתעסק בענייני פרנסת המשפחה במקום להיות פנויים לשרת את המדינה.

שופטות ושופטים רמות ורמים מקבלים משכורת ציבורית מאוד גבוהה מאותה סיבה. המדינה לא רוצה שכסף יעוור עיני צדיקים עסוקים כדי שיוכלו להמשיך להיות עובדי ועובדות ציבור ישרים, שבעים והגונים.

ציטוט:

בנט החליט לממן את המזון בביתו בעצת המשפחה – והותיר מלכוד לנתניהו.

עד כאן ציטוט.

ראש הממשלה הרעננה פעל בצורה מצויינת, זריזה ונבונה כשהחליט לשלם בעבור הוצאות המזון של המשפחה, אפילו שהמדינה מוכנה לממן את ההוצאה. אומנם החוק לצידו, אבל נפתלי הבין שיותר חשוב להראות את האמת לבני עמו שכן סתם השמיצו והתקיפו אותו, וההוצאה הזו גם ביכולתו.

תגובתו הראוייה והמהירה של ראש הממשלה הרעננה מראה לאומה בצורה ברורה וגלוייה שלהבדיל מהנאשם בשלל כיתבי אשמה, זה עבריין הסידרתי שגם חשוד בהריגה מתוך חוסר אחריות משווע בהילולה שהפכה לאסון נורא ובבגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה שמנה, שהוא לא גוזל מהמדינה קופה אדירה רק כדי לרצות את הרעייה הלקוייה או לקנות ארמון מעופף, מיותר ויקר להחריד רק בעבורה, עם מקום מיוחד לכביסה המצחינה.

כל הכבוד ליושרה ולהחלטה הנבונה. עכשיו לגמרי ברור שההשמצה וההכפשה נעשו בכוונה רעה וללא סיבה. חוץ מזה, בעוד שנפתלי נראה ישר, הגון וקשוב, הנאשם בפלילים כנראה חש לחוץ, עצבני, מבוהל, עזוב, והרבה פחות חשוב.

כל הניסיונות הנואשים של כנופיית העבריינים לצרוח, לצווח, להפריע, להתלהם, להלבין פנים ברבים, ללבות שינאה, לאיים באלימות מזיקה ולהאשים אחרים בדברים שאינם נכונים לא ממש צולחים.

ההליכים המשפטיים יסיימו בקרוב את הפרק העגום ומלא הליקויים בתולדות היהודים, אבל האומה וגם ההיסטוריה לא ישכחו את האישומים הפליליים, הכשלים, הנזקים וההסתה לשינאת אחים שעלתה לנו בדמים.

נו, טוב, כנראה שהמודחים שנמצאים בהליכים ראויים לקצת רחמים או אולי לעונשים חמורים על המישגים המרושעים. כנראה שזה תלוי את מי שואלים.

למרבה הצער, הסיפור הזה לא יגמר עד שהעבריין יעצר, ולכן אם הסתה אחת נמצאה שיקרית וזדונית בטח יבוא לנו עוד איזה סיפור הזוי ומרושע אחר. מאוד רצוי שהפרק המר הזה יסתיים כמה שיותר מהר כדי שכבר נוכל לעבור למשהו טוב יותר.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- צניעות, אחריות, שחיתות ועבריינות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן