בלי בלמים לא עוצרים

בלי בלמים לא עוצרים

למרבה הצער, כנראה שבימים הקרובים נראה מה קורה כאשר פושעים, עבריינים ומורשעים משוחררים מצפצפים מהמקפצה הלאומית על האזרחיות והאזרחים לצרכים אישיים פסולים.

ציטוט:

לא עוצרים: השבוע הצבעות במליאה על החוק שימנע מבג”ץ לפסול חוקים, ועל “חוק דרעי 2”
למרות הסכמת הקואליציה לדחות הצבעות בכמה ימים, החקיקה במהפכה המשפטית תימשך גם בשבוע הקרוב. על הפרק: הצבעה בקריאה ראשונה על “חוק השפיטה” ובקריאה טרומית על “חוק דרעי 2”. בשני שוב צפויה הפגנה גדולה מחוץ לכנסת.

ציטוט:

בעברית קלה, העבריין הנכלולי לא באמת רוצה לוותר על שליטה במערכת החוק שתקבע את גורלו המשפטי. אומנם, הפושע חתם על הסכם ניגוד עניינים, אבל עכשיו הוא התחרט ורוצה לשנות את הכללים.

מה אפשר לומר? גם כשיש רצון טוב זה לא קל לעשות עסקים עם נוכלים עברייניים שיהפכו למורשעים פליליים, וזאת מחמת היותם אנשים לא אמינים.

צריך להעריך את מאמציו הכנים של כבוד הנשיא לפתור בעייה חמורה למען כלל התושבות והתושבים, אבל יתכן שאי אפשר לסמוך על חוטאים סידרתיים.

מה שכנראה יעזור לאומה שהוסתה מנתיבה, יותר מאשר הצגה של הידברות שבעצם לא עוצרת את הכנופיה שממשיכה בדרכה הפסולה, זה להושיב את הפושע בתא עד לתום ההליך בערכאה.

עד כאן ציטוט שמעיד על בואה של התנגשות ועימות.

ההיסטוריה מראה שהעם העצבני בדרך כלל מנצח את השליטים המנותקים שפוגעים בו אפילו אם זה לוקח כמה ימים, ולמרבה המזל הדמוקרטים הישראלים אינם מהפכנים צרפתיים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- נשיא אחראי ופושע סידרתי. קישור למאמר בשם- למען יראו ויראו. קישור למאמר בשם- דיבורים על דיונים וניגוד עניינים. קישור למאמר בשם- ניסיון השתלטות על מגילת העצמאות. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “בלי בלמים לא עוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן