בלי הנאשם הפלילי המצב יותר חיובי

בלי הנאשם הפלילי המצב יותר חיובי

מאז הדחת הכנופייה העבריינית עם שלל כיתבי האשמה חל שיפור משמעותי במצב המדינה.

אין עלינו סגרים, אין טילים, אין בלוני תבערה או שדות שרופים, אין פוגרומים אלימים ברחובות הערים, השוטרים צדים פושעים במקום לתקוף מפגינות ומפגינים, ואפילו הגויים שמו לב לשינויים החיוביים.

ציטוט:

לראשונה מאז 2020: מוד’יס שינתה את תחזית הדירוג של ישראל ל”חיובית”
חברת הדירוג אישרה את דירוג האשראי של ישראל ברמה A1, אך העלתה את התחזית בעקבות “ביצועים תקציביים חזקים”. המשמעות: הדירוג של ישראל עשוי לעלות בשנתיים הקרובות והמדינה תוכל לקבל הלוואות זולות יותר.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? במבחן התוצאה הממשלה הרעננה עושה עבודה נפלאה. יש שיח עם השכנים בסביבה, המדינה כבר לא סגורה או נצורה בלי עבודה ופרנסה, אין מלחמה בעזה, כבר לא שומעים כל יום על עוד פרשה חמורה, ואפילו תורכיה הזעופה כבר יותר נחמדה.

במילים אחרות, בלי הנאשם בפלילים חלו במדינה שינויים משמעותיים וחיוביים. ממש מדהים.

כזכור לזוכרות ולזוכרים, פעם מורשעת עם ליקויים טענה שללא הנאשם בשלל כיתבי אשמה המדינה לכאורה תישרף ותהפוך לאדמה חרוכה, אבל יתכן שהיא קצת לגמרי טעתה.

למעשה, די מהר לאחר הדחת האחראי לשחיתות נוראה, זה העבריין שגם חשוד בבגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה שמנה ובחוסר אחריות שגרם לאסון מזעזע בהילולה של המאמינים בדת, המצב הפך הרבה יותר טוב כמעט בבת אחת.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- חלומות, תקוות והאשמות פליליות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “בלי הנאשם הפלילי המצב יותר חיובי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן