מיעוטים אוהבים גזענים?

מיעוטים אוהבים גזענים?

בזכות הנאשם הפלילי נוצר בארץ מצב משונה שבו כל המפלגות מאוחדות בעמדתן, כנגדו.

אומנם, העבריין הסדרתי שמסובך עד צוואר באופן משפטי הצליח להבטיח תפקיד לאומי משמעותי ולפתות את מי שכנראה יש לה אופי שאפתני, אבל במציאות הוא יסיים במתקן כליאה ציבורי ולעריקה הטרייה עדיין יש הזדמנות להתחרט על טעותה, להבין ששגתה ולבקש יפה סליחה.

מה שיותר מוזר במצב שנוצר זה שבגלל התיעוב הרב שהעבריין הצליח לייצר במעשיו ותעלוליו אפילו חברי אופוזיציה מבינים שלא כדאי לסייע לגזעניים שמשמיצים מיעוטים רק בגלל שהם קצת שונים. למעשה, יתכן שהמקופחים המוזנחים מבינים שרק בדמוקרטיה שוויונית כולם נחשבים שוות ושווים, וזה טוב לכל הצדדים המעורבים.

בעברית קלה, כלל לא בטוח שלנאשם בפלילים יהיו הרבה תומכים, במיוחד לא בין אלה שהוא נוהג להכפיש ולהאשים בכל הבעיות שיש לנו בחיים.

ציטוט:

ח”כ איימן עודה הדגיש כי ששת חברי הרשימה המשותפת מאוחדים בעמדתם ו”עדיין מוקדם לדבר על פיזור הכנסת” • “אם מישהו חושב שאנחנו נהיה שותפים עם נתניהו לאי אמון קונסטרוקטיבי – אין מצב”, אמר בריאיון לפגוש את העיתונות • “הממשלה הזו היא רעה בכל המובנים. האם מבחינתנו האלטרנטיבה היא בנימין נתניהו? לא ולא”

עד כאן ציטוט.

בקיצור, יתכן שבני המיעוטים לא אוהבים לאומנים גזעניים שחושבים ששנאה לאחרים מאחדת את הבוחרים. חוץ מזה, יכול להיות שחברי הכנסת שמייצגים אחוז ניכר מהתושבות וההתושבים סבורים שלנאשם בפלילים אין הרבה סיכויים או שהם מעדיפים אנשים ישרים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- הסוטים מחזון המייסדים אשמים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן