דיבורים, סיפורים ומעשים

דיבורים, סיפורים ומעשים

מה הפלא שהנאשם הפלילי יצא מלשכת ראש הממשלה והודיע לאומה שהוא חש יותר חרדתי?

סך הכל, הנהגת ישראל עכשיו פועלת ללא הרף בתקיפות, בעוצמה נחושה וביעילות והדבר מראה לכולם שבזמן כהונת העבריין הסידרתי בעיקר היתה הפקרות והתדרדרות.

ציטוט:

סוריה: ישראל תקפה בשדה התעופה הבינלאומי בחלב ובדמשק.

ישראל תקפה הערב (רביעי) בשדה התעופה הבינלאומי בחלב ובדמשק – כך דיווחו כלי התקשורת הממלכתיים במדינה. לפי הדיווח, בשדה התעופה בחלב נגרם נזק כתוצאה מהתקיפה. לפי נתוני המעקב אחר טיסות, מטוס איראני נצפה באזור חלב בשעה שאירעה התקיפה שיוחסה לישראל. לפי ארגון המעקב הסורי לזכויות אדם, שנמנה על האופוזיציה במדינה, ישראל ירתה ארבעה טילים לעבר מחסני נשק איראניים בחלב. מוקדם יותר הערב בירך ראש הממשלה יאיר לפיד את נשיא ארה”ב ג’ו ביידן על התקיפות האחרונות של ארה”ב בסוריה

ציטט:

נתניהו: “יצאתי מודאג יותר, הם נרדמו בשמירה”
בתום פגישתו עם ראש הממשלה יאיר לפיד, ראש האופוזיציה בנימין נתניהו אמר כי הוא “מודאג יותר לאחר הפגישה מלפניה. לצערי לפיד וגנץ נרדמו בשמירה בשנה האחרונה וגם עכשיו לא עושים דבר”

עד כאן ציטוט.

בסוריה עוד מישלוח מסוכן הושמד והובער, והנאשם מספר שלכאורה לא נעשה דבר? נו, טוב. אז הוא אמר.

חלילה, הממשלה האמיצה תמשיך בעשייה, כולם יבינו שיש הבדל גדול בין חוסר פעילותו של המצפה להרשעה בין מה שקורה עתה.

מה הפלא שמי שהודח משררה והסתבך עד צוואר בערכאה כמו גם עם שתי ועדות חקירה מרגיש דאגה והוא אחוז בעתה? עכשיו העם ידע מי הזניח את ביטחון המדינה ומי שומר בנחישות ותעוזה על שלומה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בסרוגים. קישור למאמר בשם- מי שהזניח עכשיו מפריח.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “דיבורים, סיפורים ומעשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן