כזבנים סידרתיים ומנהיגים נחושים

כזבנים סידרתיים ומנהיגים נחושים

הנאשם בשלל כיתבי אשמה שמסובך עד צוואר בערכאה בגד בשבועתו לכבד את חוקי המדינה ולפעול לטובתה. עובדה שהוא מעסיק סוללה של עורכי דין במאמץ נואש לחמוק מהרשעה.

חוץ מזה, העבריין האמיץ דיבר בהתמדה מרשימה על חרדותיו הקיומיות והמתמידות מעל המון במות רמות, אבל הוא לא חיסל סכנות, שבמשמרת שלו הפכו יותר מוחשיות, גדולות ומאיימות.

לעומת הכזבן הנכלולי, שהוא גם עבריין סידרתי ומוכר רהיטים רהוט ומפליא, ראש הממשלה הנוכחי מדבר מעט אבל עושה הרבה מאוד כדי להגן על הביטחון הלאומי בעזרתו של בני האחראי.

למעשה, הגנה על המדינה נעשית באופן יום יומי, בתקיפות נחושה, בכל שעה, יומם ולילה, ללא הפוגה ובאופן משמעותי.

כמה טוב שעל הביטחון הלאומי כבר לא מופקד עבריין נכלולי שבין היתר גם חשוד בבגידה בשלומה של ציון בעבור ממון. הפושע גם אישר להעביר לטרוריסטים עזה הון, והממשלה הנוכחית נאלצה לפעול בתקיפות כדי להסביר לוממים שעכשיו השתנה הטון.

אולי כדאי שבאיראן ישימו לב שקצת השתנתה הגישה כאן. יתכן שיאיר אינו דברן ופטפטן אומן כמו הנוכל העבריין עם השערות המודבקות בקפידה שמידי פעם החליפו גוון, אבל בסוריה דברים עולים בעשן כל הזמן.

חלילה, המסר הנימוסי בסוריה לא יובן יתכן שיהייה צורך להעביר את ההדגמות לטהרן. ישראל כבר הודיעה שתעשה הכל כדי לשמור על ביטחונה, ואולי כדאי להאזין לה לפני שתבוא חרטה מלאת עוגמה.

קישר למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- דיבורים, סיפורים ומעשים. קישור למאמר בשם- מי שהזניח עכשיו מפריח.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן