למה יש מועמדים שהם פושעים?

למה יש מועמדים שהם פושעים?

מאד חשוב שהציבור יבין מי הם המועמדים שמשתוקקים לאהבת ההמונים, מה עשו עד היום ואיזה ערכים נשגבים הם מביאים עימם לתפקידים ציבוריים וממלכתיים רמים שבהם הם כנראה נורא חושקים למטרות שליטה באחרים.

כשירות לאומה שכבר מספיר סבלה הנה ציטוט מויקיפדיה, זו שלא שוכחת מאומה, ממש כמו בור סיד שאינו מאבד אף טיפה:

האפשרויות [עריכת קוד מקור]

ישנן שתי מחלוקות בקשר לאיזכור האישומים הפליליים כנגד בן-גביר.

מחלוקת א’ [עריכת קוד מקור]

נוגעת לניסוח המשפט בפסקת הפתיחה: אפשרות 1במהלך פעילותו הפוליטית הורשע בשמונה עבירות פליליות, בהן התפרעות‏, תקיפת שוטר‏, הסתה לגזענות ותמיכה בארגון טרור.אפשרות 2במהלך פעילותו הפוליטית הוגשו נגדו ארבעים ושישה כתבי אישום, מתוכם הורשע בשמונה עבירות פליליות, בהן התפרעות‏, תקיפת שוטר‏, הסתה לגזענות ותמיכה בארגון טרור.

מחלוקת ב’ [עריכת קוד מקור]

נוגעת לאופן הצגת הכמויות בפרק “הופעות בבית משפט” (בלי קשר למיקום האיזכור בפרק).

עד כאן ציטוט שכנראה מתאר קריירה ארוכה ומפוארת של התפרעות, מרדנות, תוקפנות, גזענות ועבריינות.

מה זה בעצם משנה באיזה נוסח בוחרים או בוחרות? הרי בשניהם מפורטים שלל חטאים ועוונות.

האם עם ישראל אוהב שחיתות, גזענות, כוחנות סרבנות וקיצוניות? האם עיקרה של תורה הוא שנאה? חזון האומה הוא ללוחמה מתמידה? טוב למדינה שמנהיג ציבור היה עבריין שהסתבך שוב ושוב בערכאה?

בן גביר אומנם חובש כיפה עצומה ומרשימה, אבל האם הוא מייצג את עמדתו האישית המשונה, את דיעותיו של הגזען המסוכן כהנא שנזרק מהמליאה או את מה שכתוב בתורה?

למה הלאומן הגזען שמתחזה ליהודי עם כיפה יפה סבור שעם ישראל לא זוכר מה מופיע במפורש בתורה ובמגילה? מדוע הוא לא מבזבז מאמצים על בקשת שלום ונסיונות להסדרה? לאן מובילה דרכו האלימה? ליהודים מותר לעולל לאחרים מה שלהם היה מאוד לא נעים?

למרבה הצער, נראה שיש קיצונים תוקפניים, גזעניים ואלימים שלגמרי שכחו מה זה להיות יהודים, והם שטופי שנאה לאחרים במקום לכבד את אשר ברא הוד כבודו השוכן במרומים.

קישור לויקיפדיה. קישור למאמר בשם- מי הביא גזען שקרן ומסוכן למשכן? קישור לזהו זה. קישור למאמר בשם- למה רשעים גזעניים מתחזים ליהודים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן