רוסיה קונה עזרה וישראל מרוויחה

רוסיה קונה עזרה וישראל מרוויחה

לפעמים מה שנראה ככותרות בוערות, מאיימות או סתם מבעיתות בעצם מביא בשורות מאוד טובות. רק צריך לקחת כמה נשימות עמוקות, והתגובות הראשוניות קצת נרגעות.

הנה דוגמה קטנה לאמירה הזאת:

רוסיה רוכשת נשק רב גם מצפון קוריאה. מפלס החרדה באירופה עולה.

עד כאן ציטוט שאולי נראה קצת מטריד ממבט ראשון, אבל משמעותו לא ממש מאיימת על ציון.

קודם כל, נחמר להבין שמאגר התחמושת הזמינה של הצאר האכזר כנראה כמעט נגמר, אז הוא נאלץ לבקש עזרה מעוד מישטר זר, כזה שלא תמיד מקפיד על איכות המוצר.

דבר שני שטוב לכלכלה שלנו זה שהאירופים כמעט שכחו כיצד נלחמים ולכן הם מזמינים אצלנו ציוד צבאי בתקציבים שכמותם לא נראו מאז הרבה עשרות שנים.

התעשייה הביטחונית שלנו בשמחה עוזרת לידידים דמוקרטיים ותרבותיים לחוש פחות מודאגים ויותר בטוחים. איזה יופי שהיהודים מגוננים על האירופים המבוהלים. פעם הדברים היו קצת שונים.

בקיצור, נראה שלרוסים המהוללים אין הרבה הצלחה לאחר חודשי לחימה שוחקים ועשרות אלפי הרוגים. הם נאלצים לבקש עזרה ממישטרים מפוקפקים שמייצרים כלים פגומים או סתם נחותים, בעוד שישראל עושה רווחים נאים ממכירת ציוד הגנה מתקדם לאירופים המודאגים.

אומנם, האוקראינים והרוסים מאוד סובלים, אבל כנראה שזה רק בגלל שבמוסקבה עוד לא לוקחים דוגמא ממהפכנים צרפתיים.

ההיסטוריה המשעממת והמעגלית מראה למי שמתעניינת או מתעניין בה שמי שמזיק להמונים במשך הרבה שנים בסופו של דבר משלם על החטאים. במילים אחרות, כנראה שבעתיד נראה את הדברים משתנים. והעבריינים הרשעים של היום יהיו הנענשים המורשעים של מחר, רק צריך להיות קצת סבלניות וסבלניים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- דיפלומטיה, פוליטיקה ויושרה. קישור למאמר בשם- את הסורים רוצחים ואת הישראלים מגנים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן