דיפלומטיה, פוליטיקה ויושרה

דיפלומטיה, פוליטיקה ויושרה

דיפלומטיה היא משחק די נורא, שכן אי אפשר להאמין למה שנאמר בפרהסיה בלי לחוש תדהמה קלה מחוסר הבושה, מהחוצפה ומדיברי הכזב והרמייה שמופרחים על ידי השחקנים המחופשים והצבועים שעל הבמה.

הנה דוגמה:

שר החוץ של רוסיה: מגנים את התקיפות של ישראל בסוריה.

ציטוט:

דרום קוריאה: מטוסי קרב של רוסיה חדרו למרחב האווירי של המדינה.

ציטוט:

הגופות בסוריה נערמות בהמוניהן, מיליונים נותקו ממים – והעולם שותק.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, רוסיה שולחת מטוסי קרב לאיים בתוקפנות אלימה על מדינה שלא מסכנת אותה בשום צורה. זו התנהגות תרבותית, רגועה וסבירה?

יש סבירות גבוהה שלא נשמע את ישראל מגנה בפומבי את רוסיה על תוקפנותה, אבל מוסקבה בהחלט מוזמנת להביע את דעתה הדמוקרטית והחופשיה על ההצלחות המרשימות שלנו בהגנת המדינה ובהשמדת הסיכונים בסביבה בצורה יעילה, מתמידה ונחושה.

לנו יש זכות להגנה עצמית, אבל רוסיה נוהגת בצורה עבריינית, כוחנית ורצחנית ללא סיבה הגיונית. מי בעולם זעק וצווח כאשר בסוריה נטבחו מאות אלפי גברים, נשים, ילדים וקשישים? כמה מיליוני אוקראיניות ואוקראינים סובלות וסובלים בגלל הצאר האכזר שמקריב עשרות אלפי בנים של אחרים?

נחמד שהרוסים רוטנים כאשר אנו משמידים בהצלחה מרשימה סיכונים צבאיים, שהרי אולי זה מראה שהם לכאורה אנושיים, רחומים ומתחשבים? מי יודע? יתכן שאם הם יאשימו אותנו העולם ישכח מה הם עושים לאוקראינים האומללים וכמה מאות אלפי סורים עלו בגללם למרומים?

למעשה, להאשים את היהדים זה מנהג מוכר שנפוץ בעולם כבר שנים. למה שהרוסים לא ישתמשו בתרגילים מוכרים וישמיצו את העברים, שברוב חוצפתם מנטרלים סיכונים לאומיים נפיצים, וזה יסיט את תשומת הלב הציבורית מהפשעים שהם עצמם מבצעים?

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- את הסורים רוצחים ואת הישראלים מגנים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “דיפלומטיה, פוליטיקה ויושרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן