דמוקרטיה קטנה עושה עבודה גדולה

דמוקרטיה קטנה עושה עבודה גדולה

במשך הרבה שנים סיפרו זדים לצופות ולצופים שרק בזכות הנאשם בפלילים כביכול קיימת מדינת היהודים, שהרי בלעדיו לכאורה יבואו לנו סיכונים קיומיים ונהייה אבודים. במציאות שאינה סתם התלהמות מלאת כזבנות שנעשית למטרות פוליטיות אנוכיות ישראל הדיחה את העבריין הסדרתי ומאז יש שיפור מאוד משמעותי במצב הלאומי.

עובדה היא שכבר שנה המדינה לא סובלת מסבבי סגרים הרסניים וגם לא גוררת את האזרחיות והאזרחים לעוד ועוד בחירות מיותרות שעולות הרבה מאוד מזומנים, אין מלחמה בדרום ואין הסלמה בצפון. מכל זה נראה די ברור שבעצם כן ניתן להמשיך לקיים את מדינת היהודים גם ללא כנופיית העבריינים עם האישומים הפליליים. ממש מדהים.

מי פעם סתם טענה בלהט בוער שבלי הכזבן הנכלולי המדינה לכאורה תישרף? במציאות אין שום אש. למעשה, נראה שהממשלה הרעננה פועלת במרץ אחראי לשפר את המצב, וזה ממש מרגש וגם הרבה פחות מייאש.

ציטוט:

בשבוע הבא – פסגה מדינית: לפיד יארח את שרי החוץ של ארה”ב, איחוד האמירויות, בחריין ומרוקו.
השרים של המדינות ייפגשו עם שר החוץ לפיד לפסגה מיוחדת בירושלים בשבוע הבא • על פי ההודעה, הפגישה נערכת בהזמנת שר החוץ לפיד ומדובר בפסגה מדינית ראשונה מסוגה.

ציטוט:

חודש אל תוך המלחמה באוקראינה ישראל מעורבת הרבה יותר משציפתה.

החלטת בנט לתווך במלחמה שדרגה בן-לילה את מעמדו הבינלאומי, אך גם העלתה דרמטית את גובה ההימור, שהעמיק את מעורבות ישראל בסכסוך.

ציטוט:

זלנסקי שוחח עם בנט במהלך הלילה: “בכל יום שעובר אנחנו מתקרבים לניצחון”
נשיא אוקראינה, וולודימיר זלנסקי, פרסם הלילה סרטון בחשבון הטלגרם שלו, בו סיפר כי שוחח עם ראש ממשלת ישראל, נפתלי בנט ועם מנהיגים נוספים. “המדינה שלנו חייבת לנוע בכיוון של שלום. 

עד כאן ציטוט.

אחרי שלוש שנים למשרדים הממשלתיים סוף סוף יש תקציב שיכול לשרת את התושבות והתושבים, ברחובות הערים הפסיקו הפוגרומים הגזעניים והאלימים, ושבנו לדבר בכבוד וביעילות באופן שוטף עם השכנים. בנוסף, אנו מסייעים למאמץ תיווך שבעזרת השם ימנע אובדן חיים, ואפילו מכנסים ידידים חדשים וותיקים לדיונים בינלאומיים חשובים.

מה אפשר לומר? אחרי כמעט שנה מאז הדחת הכנופייה הסרבנית, העבריינית והמזיקה שהסיתה לשנאה אפשר לומר בביטחון שציון שבה למסלול הנכון, שהוא בעצם החזון.

קישור למאמר ב -N12. קישור למאמר במעריב. קישור למאמר בשם- נבואה לקוייה שלא צלחה. קישור למאמר בשם- הסתה, הכפשה ורמייה. קישור למאמר בשם- ליקויים חמדניים שגם מעופפים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “דמוקרטיה קטנה עושה עבודה גדולה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן